Baggrund forsvinder
Fra : Peter Nielsen

Dato : 18-06-03 16:10

Hej NG

Jeg har i page properties/background sat en gif-fil fra samme directory som
resten af sitet som baggrund.

Det har fungeret længe, men nu er der begyndt at ske det, at ved upload
bibeholdes den oprindelige sti til filen.
background="file:///D:/Dokumenter/Mine%20Web-steder/tef/backgrnd.gif">

Resultatet er selvfølgelig at baggrunden ikke bliver vist, da det directory
jo ikke eksisterer på serveren.

Det burde vel konverteres til

Men hvorfor sker det ikke?

Hvis nogen kan løse dette problem, vil jeg være meget taknemmelig.

Med venlig hilsen
Peter

Fra : Fynbo

Dato : 21-06-03 17:48

"Peter Nielsen" <pnielsen@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det burde vel konverteres til
>
> Men hvorfor sker det ikke?
>
> Hvis nogen kan løse dette problem, vil jeg være meget taknemmelig.

Hej.
Prøv at slette baggrundsbilledet og gem siden uden BG. herefter åbner du
siden i FP og indsætter den igen..Det skulle virke..

Fynbo