bøger om at blive far
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 18-06-03 15:47

Nogen der kan hjælpe mig med et overblik over, hvad der findes af
bøger om at blive far? Jeg kan foreløbig finde:

- "Når du bli'r far" (forfærdelig!)
- "Far for første gang" (god).

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 19-06-03 11:04

Janus Sandsgaard wrote:
> Nogen der kan hjælpe mig med et overblik over, hvad der findes af
> bøger om at blive far? Jeg kan foreløbig finde:
>
> - "Når du bli'r far" (forfærdelig!)
> - "Far for første gang" (god).

Som de skriver i "Far for første gang" findes der ikke ret meget
litteratur henvendt til fædre. (Det var deres begrundelse for at lave
bogen.)

Men foreningen "Forældre og fødsel" har af og til i deres medlemsblad
indlæg skrevet af fædre, både nybagte og andre. Det vil nok kræve lidt
bladring af finde indlæggene, men de er der!

Kristian Damm Jensen | Feed the hungry at www.thehungersite.com
kristian-damm.jensen@cgey.com | Two wrongs doesn't make a right,
ICQ# 146728724 | but three lefts do.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 21-06-03 21:15

Kristian Damm Jensen <REdammMOVE@ofir.dk> writes:

> Men foreningen "Forældre og fødsel" har af og til i deres
> medlemsblad indlæg skrevet af fædre, både nybagte og andre. Det vil
> nok kræve lidt bladring af finde indlæggene, men de er der!

Tak. Jeg har meldt mig ind i foreningen, og vil gerne bidrage til det
kommende tema-nummer af om fædre. Det er i den forbindelse at jeg
gerne vil have overblik over, hvad der findes af bøger, så vi kan
omfatel eller anmelde dem.

-j