SATA RAID på A7N8X DeLuxe
Fra : Jonny Jensen

Dato : 18-06-03 14:59

Hejsa :D

Jeg er ejer af ovenstående bundkort, og skal lige høre, om man kan køre med
en enkelt disk kun på SATA RAID controlleren på en eller anden måde, eller
om der SKAL to diske på?

Sry for Xpost, ved ikke rigtig hvor den hører mest hjemme... (bundkort?)

Mange tak for hjælpen :)

Jonny.

Fra : Veset

Dato : 22-06-03 11:12

Det kan man godt!

Veset

Fra : Michael Thomsen

Dato : 24-06-03 13:18

Du kan godt kører en harddisk på en raid controller..

--
Gichael