Trailer udlejning (8270) ??
Fra : Berit Nielsen

Dato : 18-06-03 13:25

Jeg var ved at finde trailere til udlejning,
og tænkte at nogen af jer måske kendte et godt sted i 8270 området ?

Hilsen Berit Nielsen
http://www.arabiskrideklub.dk
http://www.familiehunde.dk

Fra : Pia J

Dato : 18-06-03 13:34

"Berit Nielsen" <berit_nielsen@tdcadsl.dk> wrote in message
> Jeg var ved at finde trailere til udlejning,
> og tænkte at nogen af jer måske kendte et godt sted i 8270 området ?

Mange tankstationer har hestetrailere stående til udlejning hvis du skal
bruge den her og nu. Q8, Shell bl.a.

:Pia

Fra : Berit Nielsen

Dato : 18-06-03 13:37

> Mange tankstationer har hestetrailere stående til udlejning hvis du skal
> bruge den her og nu. Q8, Shell bl.a.
>
> :Pia

Ikke her i området desværre.
Der er ret langt imellem trailer udlejning.

Hilsen Berit

Fra : Marlene

Dato : 18-06-03 14:38

Berit Nielsen <berit_nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ef05d06$0$5163$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Ikke her i området desværre.
> Der er ret langt imellem trailer udlejning.
>
> Hilsen Berit

Jo, de har i Malling, som jo ikke er så langt fra dig. Så har de større
hestetrailere ved en tankstation ved Odder (når man kører ad Oddervej) - jeg
kan desværre ikke huske den lille by..... Jo, det er da vist Gylling.

Mvh. Marlene.

Fra : Berit Nielsen

Dato : 18-06-03 15:10

> [...]
jeg
> kan desværre ikke huske den lille by..... Jo, det er da vist Gylling.

Hej Marlene.
Hvor henne i Malling ??
Det har jeg nemlig ikke kunnet finde noget om,
og det ville være perfekt, da jeg henter bilen jeg låner til at køre i i
Norsminde.

Hilsen Berit

Fra : Marlene

Dato : 18-06-03 17:14

Berit Nielsen <berit_nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ef072ca$0$5188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> [...]
> Det har jeg nemlig ikke kunnet finde noget om,
> og det ville være perfekt, da jeg henter bilen jeg låner til at køre i i

Lige inde i Malling by - Q8 - ikke ret langt fra Dyrebutikken (hedder den
Foderstoffen eller KFK?), men prøv evt. at ringe først - det er ved at være
et stykke tid siden, jeg har kørt forbi.

Mvh. Marlene.

Fra : Berit Nielsen

Dato : 19-06-03 07:07

> [...]
være
> et stykke tid siden, jeg har kørt forbi.

Hej Marlene.
Tanken er desværre lukket.
Men de lejede heller ikke hestetrailere ud,
kun almindelige trailere.
Du kender ikke et andet sted ?

Hilsen Berit

Fra : Marlene

Dato : 19-06-03 08:34

Berit Nielsen <berit_nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3ef1531d$0$5150$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Hej Marlene.
> Tanken er desværre lukket.
> Men de lejede heller ikke hestetrailere ud,
> kun almindelige trailere.
> Du kender ikke et andet sted ?
>
> Hilsen Berit

Er den lukket? Det kommer bag på mig - og jo, de havde hestetrailere for i
hvert fald halvanden år siden. Nå, men det kan jo også være ligegyldigt nu.
Jo, der er i den lille by ved Odder, hvor de har lidt større (og meget pæne)
hestetrailere, og det er ikke Gylling, som jeg nævnte igår, men Ørting, og
tankstationen er DK Benzin. Og de har med sikkerhed trailere der, for jeg
var lige dernede for to uger siden. Held og lykke.

Vh. Marlene.