|  | 		    
					
        
         
          
         
	
          | |  | Mmmmmm - CBR600F2 som ny :-) Fra : Jesper Lillesoe
 | 
 Dato :  18-06-03 08:17
 | 
 |  | 
 
            Hej!
 Ville lige dele min begejstring omkring min oldsag af en CBR600F2    Inden for den sidste måned har jeg fået to nye dæk (Pilot Sport), nye
 skiver og kloder foran, nyt kædekit, ny bremsevædske, justeret
 ventiler og karbs (48kkm eftersyn), nyt luftfilter og så lige et
 enkelt kædehjulsleje som havde det skidt. Det er sgu som at få en ny
 MC! har fået noget lavet hos BilleMC i Skanderborg og det sidste i går
 hos ProBike i Lystrup. Her fik jeg den også målt:
http://www.veloce.dk/mc/images/cbr600-rullefelt.jpg Omkring en 90hk på baghjulet er vel meget godt? Og kurven synes jeg da
 ser fin ud? Hvad siger I?
 Det eneste der er tilbage er lidt raslen fra en knastkæde når modellen
 er kold, men Bent fra ProBike mente ikke man skulle gøre noget ved
 den.
 -- 
 Jesper - med "ny" CBR600F2   http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=33 |  |  | 
  Jens Jacob Bager Jen~ (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~
 | 
 Dato :  18-06-03 09:11
 | 
 |  | 
 
            > Ville lige dele min begejstring omkring min oldsag af en CBR600F2    > http://www.veloce.dk/mc/images/cbr600-rullefelt.jpg > Omkring en 90hk på baghjulet er vel meget godt? Og kurven synes jeg da
 > ser fin ud? Hvad siger I?
 Hej Jesper
 48.000km. Så er den jo kun lige over tilkøringsperioden. Min har gået
 103.000km, og går stadig væk rigtig godt. Jeg har lagt min udskrift fra den
 rullebænksmåling jeg fik taget sidste år i marts ud i dk.binaer.motor.
 Indlægget hedder CBR 600 F2 rullefelt test.
 Kurven ligner min til forveksling, så jeg tror ikke du kan forvente den skal
 gå anderledes. Nu mangler du kun at fixe dine affjedringsenheder, så føles
 den endnu bedre.
 -- 
 Mojn
 Jens Bager Jensen
 Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
 Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
            
             |  |  | 
  Jesper Lillesoe (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jesper Lillesoe
 | 
 Dato :  18-06-03 10:43
 | 
 |  | 
 
            "Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> writes:
 > 48.000km. Så er den jo kun lige over tilkøringsperioden. Min har gået
   Ja man må jo leve med det tager 50kkm at køre den til    > 103.000km, og går stadig væk rigtig godt. Jeg har lagt min udskrift fra den
 > rullebænksmåling jeg fik taget sidste år i marts ud i dk.binaer.motor.
 > Indlægget hedder CBR 600 F2 rullefelt test.
 > Kurven ligner min til forveksling, så jeg tror ikke du kan forvente den skal
 Ja - det må man sige! De ligner da vist hinanden! Jeg har ikke
 KN-filter, men har et Micron råbe-rør på    > gå anderledes. Nu mangler du kun at fixe dine affjedringsenheder, så føles
 > den endnu bedre.
 Du har ret. Jeg søgte lige, og du har engang kommenteret bla. da jeg
 fik CerBeRen:
http://makeashorterlink.com/?N1B5127F4 Det må jeg lige kigge på. Men der går nok et års tid, inden det kan
 blive aktuelt - økonomien, du ved    -- 
 Jesper
            
             |  |  | 
  TheHobbit (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : TheHobbit
 | 
 Dato :  18-06-03 10:57
 | 
 |  | 
 
            Vil det sige at man roligt kan købe en CBR der har gået omkring 40.000 km
 uden at bekymre sig om at motoren er på vej "ud"??
 Jeg synes mange der står til salg har gået lige deromkring - er det et
 tilfælde eller har det nogen sammenhæng med slitage/eftersyn el. lignene?
 Jeg har overvejet en F4 (som er fra 1999+ - passer det ik'?)
 Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297 - We who are about to die salute you -
 "Jens Jacob Bager Jensen" <news@abl1926.dk> wrote in message
 news:%7VHa.36$dZ3.11@news.get2net.dk...
 > > Ville lige dele min begejstring omkring min oldsag af en CBR600F2    > > http://www.veloce.dk/mc/images/cbr600-rullefelt.jpg > > Omkring en 90hk på baghjulet er vel meget godt? Og kurven synes jeg da
 > > ser fin ud? Hvad siger I?
 >
 > Hej Jesper
 >
 > 48.000km. Så er den jo kun lige over tilkøringsperioden. Min har gået
 > 103.000km, og går stadig væk rigtig godt. Jeg har lagt min udskrift fra
 den
 > rullebænksmåling jeg fik taget sidste år i marts ud i dk.binaer.motor.
 > Indlægget hedder CBR 600 F2 rullefelt test.
 > Kurven ligner min til forveksling, så jeg tror ikke du kan forvente den
 skal
 > gå anderledes. Nu mangler du kun at fixe dine affjedringsenheder, så føles
 > den endnu bedre.
 >
 > --
 > Mojn
 > Jens Bager Jensen
 > Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
 > Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
 >
 >
            
             |  |  | 
   Henrik Steen Larsen (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik Steen Larsen
 | 
 Dato :  18-06-03 11:08
 | 
 |  | 
 
            > Vil det sige at man roligt kan købe en CBR der har gået omkring 40.000 km
 > uden at bekymre sig om at motoren er på vej "ud"??
 > Jeg synes mange der står til salg har gået lige deromkring - er det et
 > tilfælde eller har det nogen sammenhæng med slitage/eftersyn el. lignene?
 >
 > Jeg har overvejet en F4 (som er fra 1999+ - passer det ik'?)
 Det bør IKKE afskrække dig    |  |  | 
   Henrik Nielsen - Rap~ (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Henrik Nielsen - Rap~
 | 
 Dato :  18-06-03 11:19
 | 
 |  | 
 
            40000 er ingenting. Det er en vandkølet og meget stærk motor. Har hørt om
 flere der har gået over 100kkm uden probs. Det siges at de kan køre
 150-200kkm før nogle måske bliver lidt trætte.
 -- 
 Mvh.
 Henrik
http://RaptorMC.dk Fjern x i mailadr. ved svar på mail.
            
             |  |  | 
   Hans Joergensen (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Hans Joergensen
 | 
 Dato :  18-06-03 17:08
 | 
 |  | 
 
            TheHobbit wrote:
 > Vil det sige at man roligt kan købe en CBR der har gået omkring 40.000 km
 > uden at bekymre sig om at motoren er på vej "ud"??
 > Jeg synes mange der står til salg har gået lige deromkring - er det et
 > tilfælde eller har det nogen sammenhæng med slitage/eftersyn el. lignene?
 Det burde man dælme kunne, hvis man kan købe en RD der har gået
 60.000 km og kører fint ...    (ok, den har nok været åbnet en gang
 eller 3)
 // Hans
 -- 
 Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...
            
             |  |  | 
   Jens Jacob Bager Jen~ (19-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~
 | 
 Dato :  19-06-03 06:57
 | 
 |  | > Vil det sige at man roligt kan købe en CBR der har gået omkring 40.000 km
 > uden at bekymre sig om at motoren er på vej "ud"??
 > Jeg synes mange der står til salg har gået lige deromkring - er det et
 > tilfælde eller har det nogen sammenhæng med slitage/eftersyn el. lignene?
 >
 > Jeg har overvejet en F4 (som er fra 1999+ - passer det ik'?)
 >
 
 Hej Stephan
 
 Motoren i en CBR er ret slidstærk, og 40.000km med korrekt service burde
 ikke være noget problem overhovedet. Der er mange andre slid dele der kan
 være dårlige , men det er en anden sag. Affjedringen, trænger sikkert til en
 fornyelse. En god "build to spec" bagdæmper koster 3200kr. Et sæt
 forgaffelfjedre koster 800kr. Glideringene i forgaflen kan begynde at vise
 tegn på slid. De koster 400kr for alle 4. Batteri og laderegulator kan være
 færdige, kronrørslejer er nok gået eller på vej ud. Det lyder måske at
 meget, men det er ikke slemt. Motoren kører og kører, selv om det er en
 hårdt pumpet 600cc der kan tage 13.500 rpm.
 
 F4 kom rigtig nok i 1999
 
 Det er almindelig høflighed her i gruppen at svare under det man citerer og
 skære så meget som mulig væk af det oprindelige indlæg, uden at meningen
 forsvinder. Grunden til dette er at man ikke behøver at læse hele strengen
 for at kunne følge med i en tråd, men at man via et enkelt indlæg kan få en
 forståelse for hvad det handler om. Der er mange der stadig har modems, og
 derfor er det er fordel at "spare" på pladsen ved at skære unødig tekst væk.
 
 --
 Mojn
 Jens Bager Jensen
 Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
 Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
 
 
 
 
 |  |  | 
  Armand (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  18-06-03 13:12
 | 
 |  | 
 Jens Jacob Bager Jensen <news@abl1926.dk> skrev i en
 news:%7VHa.36$dZ3.11@news.get2net.dk...
 > >
 > Jeg har lagt min udskrift fra den rullebænksmåling jeg fik taget sidste år
 i marts ud
 > i dk.binaer.motor
 Efter et kort kig og en simpel vurdering af momentforløbet igennem
 "diagonal-metoden" ses det at den beherskede udfladning i effektkurven
 svarer til et regulært hul i momentkurven i samme omdrejningsområde .   Nu er jeg jo nærmest modstander af drejningsmoment, så mig generer det ikke;
 men jeg vil formode at den faktisk går rigtigt godt i området imellem 80 og
 100 (=> på vej "ned i moment-hullet"!) :-/
 Men det er måske ikke et område du kender noget til?     -- Armand
            
             |  |  | 
   Jens Jacob Bager Jen~ (19-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~
 | 
 Dato :  19-06-03 06:42
 | 
 |  | 
 
            > > Jeg har lagt min udskrift fra den rullebænksmåling jeg fik taget sidste
 år
 > > i marts ud i dk.binaer.motor
 >
 > Efter et kort kig og en simpel vurdering af momentforløbet igennem
 > "diagonal-metoden" ses det at den beherskede udfladning i effektkurven
 > svarer til et regulært hul i momentkurven i samme omdrejningsområde .   Hej Armand
 Jeg har altid troet det var en tilfældig streg der kom når man lige skulle
 "starte målingen", men det kan da godt være at der er et moment hul her. Jeg
 har aldrig bemærket det under kørsel. Det bekymrer mig heldigvis ikke.
 -- 
 Mojn
 Jens Bager Jensen
 Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
 Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
            
             |  |  | 
    Jens Jacob Bager Jen~ (19-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jens Jacob Bager Jen~
 | 
 Dato :  19-06-03 06:44
 | 
 |  | > Jeg har aldrig bemærket det under kørsel.
 
 D.v.s. Jeg gearer næsten altid 2-3 gear ned når jeg skal overhale, eller
 holder gryden i kog under sjov kørsel.
 
 --
 Mojn
 Jens Bager Jensen
 Honda CBR 600 F '94 samt Suzuki DR 600
 Præsident for Polyteknisk MC Forening (PMC)
 
 
 
 
 |  |  | 
    Armand (29-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  29-06-03 23:13
 | 
 |  | 
 Jens Jacob Bager Jensen <news@abl1926.dk> skrev i en
 news:43cIa.4$Ho6.3@news.get2net.dk...
 > > > Jeg har lagt min udskrift fra den rullebænksmåling jeg fik taget
 sidste
 > år
 > > > i marts ud i dk.binaer.motor
 > >
 > > Efter et kort kig og en simpel vurdering af momentforløbet igennem
 > > "diagonal-metoden" ses det at den beherskede udfladning i effektkurven
 > > svarer til et regulært hul i momentkurven i samme omdrejningsområde .   >
 > Jeg har altid troet det var en tilfældig streg der kom når man lige skulle
 > "starte målingen", men det kan da godt være at der er et moment hul her.
 Det er den svage bugtning der kommer på effektkurven ved (var det?) 3-4.000
 rpm at jeg taler om - og det er ikke hullet (á svagere moment) at jeg
 revser!
 Ingen motorcykler over 500kubik mangler moment, så selv et solidt hul vil
 ikke kunne mærkes på trækket. Derimod er det den virkning der opstår når
 omdrejningstallet falder og man derfor bevæger sig "baglæns" op af
 momenthullet, hvorved at man får stigende moment med faldende fart => en art
 selv-understøttende drejningsmoment der i vid udstrækning sparer en for at
 "efterfylde" med gashåndtaget ved forekommende bakker mm.
 > .......Jeg har aldrig bemærket det under kørsel. Det bekymrer mig
 > heldigvis ikke.
 Du skulle heller ikke bekymre dig derom, men det kunne være sjovt hvis du
 havde opdaget at trækket var nærmest selvforstærkende ved farten svarende
 til :-/
 Men som skrevet: Det er måske nok under det område du bevæger dig i til
 dagligt    --
 Armand.
            
             |  |  | 
  Armand (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  18-06-03 12:37
 | 
 |  | 
 Jesper Lillesoe <jesper@FJERNveloce.dk> skrev i en
 news:m2llvzua66.fsf@FJERNveloce.dk...
 >
 > ...(48kkm eftersyn)....og så lige et enkelt kædehjulsleje som havde det
 skidt.
 
 Hvis det er dig der har kørt størstedelen/de seneste km's, skulle du nok
 lige overveje din kædeopspænding en ekstra gang!
 Med mindre at du (mis)bruger en højttryks-renser til mc-vask, er en for
 stram
 kæde dét der knalder kædehjuls-lejerne!!
 
 På DMC's hjemmeside er der under FAQ'en en grundig beskrivelse af hvorledes
 man vurderer sin kædes aktuelle opspænding - Følg den og juster om
 nødvendigt ind derefter!
 
 --
 Armand-
 
 
 
 
 
 
 |  |  | 
  Jesper Lillesoe (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jesper Lillesoe
 | 
 Dato :  18-06-03 14:39
 | 
 |  | 
 
            "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:
 > Jesper Lillesoe <jesper@FJERNveloce.dk> skrev i en
 > news:m2llvzua66.fsf@FJERNveloce.dk...
 > >
 > > ...(48kkm eftersyn)....og så lige et enkelt kædehjulsleje som havde det
 > skidt.
 > 
 > Hvis det er dig der har kørt størstedelen/de seneste km's, skulle du nok
 > lige overveje din kædeopspænding en ekstra gang!
 Det overvejer jeg hver gang    Jeg har kørt 15kkm på den. (de sidste
   ) Den gamle kædes alder kender jeg ikke! Men den var faktisk ret
 jænt slidt, og først til sidst kom der genstridige led... Det kunne
 til gengæld høres, og mærkes i fodhvilerne!
 > Med mindre at du (mis)bruger en højttryks-renser til mc-vask, er en for
 > stram
 > kæde dét der knalder kædehjuls-lejerne!!
 Er klar over den problemstilling. Hvis man læser DFM jævnligt så
 skulle man gerne blive ekspert på området - det er jo oppe at vende et
 par gange om måneden    Ingen højttryksrenser til mig. Det holder jeg mig fra. Hellere lidt
 sæbe og noget knofedt. Og WD40 til fælgene. Plexus til det
 gennemsigtige plast...
 > På DMC's hjemmeside er der under FAQ'en en grundig beskrivelse af hvorledes
 > man vurderer sin kædes aktuelle opspænding - Følg den og juster om
 > nødvendigt ind derefter!
 Jepper! Synes nu jeg har været påpasselig, men det kan selvfølgelig
 være den er smuttet en enkelt gang. Men jeg synes man kan høre/mærke
 at den er for stram!
 Faktisk er det først her til sidst at det har været nødvendigt at
 stramme - dvs. de sidste 2kkm ca.
 -- 
 Jesper
 Der glæder sig til efter arbejde - så skal CBRen nydes på klubtur    |  |  | 
   Armand (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Armand
 | 
 Dato :  18-06-03 21:22
 | 
 |  | 
 Jesper Lillesoe <jesper@FJERNveloce.dk> skrev i en
 news:m23ci7wlmc.fsf@FJERNveloce.dk...
 > "Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> writes:
 > > Jesper Lillesoe <jesper@FJERNveloce.dk> skrev i en
 > > news:m2llvzua66.fsf@FJERNveloce.dk...
 > > >
 > > > ...(48kkm eftersyn)....og så lige et enkelt kædehjulsleje som havde
 det
 > > > skidt.
 > >
 > > Hvis det er dig der har kørt størstedelen/de seneste km's, skulle du nok
 > > lige overveje din kædeopspænding en ekstra gang!
 >
 > Det overvejer jeg hver gang    Jeg har kørt 15kkm på den.
 > Den gamle kædes alder kender jeg ikke! Men den var faktisk ret
 > jænt slidt, og først til sidst kom der genstridige led... Det kunne
 > til gengæld høres, og mærkes i fodhvilerne!
 > Synes nu jeg har været påpasselig, men det kan selvfølgelig
 > være den er smuttet en enkelt gang. Men jeg synes man kan høre/mærke
 > at den er for stram!
 > Faktisk er det først her til sidst at det har været nødvendigt at
 > stramme - dvs. de sidste 2kkm ca.
 OK!
 Fingerspitzengefühl, er ikke at fornægte omkring sådant!!
 Selvom du mener at du ikke strammer kæde førend at den mod enden pludseligt
 får behov for det, så fordrer bagdæks-skifte li'godt at kæden bliver
 justeret efter hjulets genmontage, så dér ligger der en fejl-mulighed!!
 --
 Armand.
            
             |  |  | 
  Hans Georg Arndt (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Hans Georg Arndt
 | 
 Dato :  18-06-03 21:24
 | 
 |  | 
 
            Hej Jesper
 du skriver du har fået 2 nye dæk på på en måned ( bagdæk)
 Hvis du lægger den lidt ned i svingene vil du også bruge siderne af dækkene,
 jeg så de var slidt helt flade så din Honda kunne stå uden støtteben :)
 -- 
 Venlig hilsen
 Hans Georg Arndt
 hg-arndt@optometrist.dk
 "Jesper Lillesoe" <jesper@FJERNveloce.dk> skrev i en meddelelse
 news:m2llvzua66.fsf@FJERNveloce.dk...
 > Hej!
 >
 > Ville lige dele min begejstring omkring min oldsag af en CBR600F2    >
 > Inden for den sidste måned har jeg fået to nye dæk (Pilot Sport), nye
 > skiver og kloder foran, nyt kædekit, ny bremsevædske, justeret
 > ventiler og karbs (48kkm eftersyn), nyt luftfilter og så lige et
 > enkelt kædehjulsleje som havde det skidt. Det er sgu som at få en ny
 > MC! har fået noget lavet hos BilleMC i Skanderborg og det sidste i går
 > hos ProBike i Lystrup. Her fik jeg den også målt:
 >
 > http://www.veloce.dk/mc/images/cbr600-rullefelt.jpg >
 > Omkring en 90hk på baghjulet er vel meget godt? Og kurven synes jeg da
 > ser fin ud? Hvad siger I?
 >
 > Det eneste der er tilbage er lidt raslen fra en knastkæde når modellen
 > er kold, men Bent fra ProBike mente ikke man skulle gøre noget ved
 > den.
 >
 > -- 
 > Jesper - med "ny" CBR600F2    > http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?id=33 |  |  | 
  Jesper Lillesoe (19-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jesper Lillesoe
 | 
 Dato :  19-06-03 09:26
 | 
 |  | 
 
            "Hans Georg Arndt" <nytsyn@optometrist.dk> writes:
 > du skriver du har fået 2 nye dæk på på en måned ( bagdæk)
 > 
 > Hvis du lægger den lidt ned i svingene vil du også bruge siderne af dækkene,
 > jeg så de var slidt helt flade så din Honda kunne stå uden støtteben :)
 Det forstår jeg ikke Hans Georg. Jeg gør jo altid som dig - du er jo
 mit forbillede...    Kan du ikke vise mig hvordan man gør...    Hvor
 langt skal man op på siderne? Er det godt nok hvis man slidder lidt på
 der hvor der står Pilot Sport?
 På den anden side, så trækker sådan en Honda jo for vildt - det ved du
 jo selv. Dækket bliver raspet af, hvis man ikke lige passer på    -- 
 Jesper
            
             |  |  | 
  Peter Jakobsen (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peter Jakobsen
 | 
 Dato :  18-06-03 21:48
 | 
 |  | 
 "Jesper Lillesoe" <jesper@FJERNveloce.dk> wrote in message
 news:m2llvzua66.fsf@FJERNveloce.dk...
 > Hej!
 >
 > Ville lige dele min begejstring omkring min oldsag af en CBR600F2    >
 > Inden for den sidste måned har jeg fået to nye dæk (Pilot Sport), nye
 > skiver og kloder foran, nyt kædekit, ny bremsevædske, justeret
 > ventiler og karbs (48kkm eftersyn), nyt luftfilter og så lige et
 > enkelt kædehjulsleje som havde det skidt. Det er sgu som at få en ny
 > MC! har fået noget lavet hos BilleMC i Skanderborg og det sidste i går
 > hos ProBike i Lystrup. Her fik jeg den også målt:
 >
 > http://www.veloce.dk/mc/images/cbr600-rullefelt.jpg >
 > Omkring en 90hk på baghjulet er vel meget godt? Og kurven synes jeg da
 > ser fin ud? Hvad siger I?
 >
 > Det eneste der er tilbage er lidt raslen fra en knastkæde når modellen
 > er kold, men Bent fra ProBike mente ikke man skulle gøre noget ved
 > den.
 >
 jamen stort tillykke med det... Nu mangler du jo bare at lære at køre på
 den, men du er jo heller ikke så gammel endnu, og den kan jo være svær nok
 at styre, når man konstant er grønlænder-stiv     ))
 Har du spurgt min bror om hvordan hans cykel har det ??? Det skal du heller
 ikke, tro mig *g*
 En advarsel til alle, en ZX-10 kan IKKE holde til at skifte gear... (håber
 ikke du læser dette, bror *g*)
 --
 M V H
 Peter Jakobsen
 YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160 Join S.E.T.I@HOME today !
            
             |  |  | 
  Per Emborg (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Emborg
 | 
 Dato :  18-06-03 21:51
 | 
 |  | 
 > jamen stort tillykke med det... Nu mangler du jo bare at lære at køre på
 > den, men du er jo heller ikke så gammel endnu, og den kan jo være svær nok
 > at styre, når man konstant er grønlænder-stiv     ))
 >
 > Har du spurgt min bror om hvordan hans cykel har det ??? Det skal du
 heller
 > ikke, tro mig *g*
 > En advarsel til alle, en ZX-10 kan IKKE holde til at skifte gear... (håber
 > ikke du læser dette, bror *g*)
 > --
 > M V H
 >
 > Peter Jakobsen
 > YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
 > http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160 > Join S.E.T.I@HOME today !
 >
 Og en Cat kan ikke holde til at blive poleret med korn 24 og så linnolie
 Per Emborg
            
             |  |  | 
   Peter Jakobsen (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peter Jakobsen
 | 
 Dato :  18-06-03 22:13
 | 
 |  | 
 "Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote in message
 news:bcqjce$6vh$1@sunsite.dk...
 >
 >
 > > jamen stort tillykke med det... Nu mangler du jo bare at lære at køre på
 > > den, men du er jo heller ikke så gammel endnu, og den kan jo være svær
 nok
 > > at styre, når man konstant er grønlænder-stiv     ))
 > >
 > > Har du spurgt min bror om hvordan hans cykel har det ??? Det skal du
 > heller
 > > ikke, tro mig *g*
 > > En advarsel til alle, en ZX-10 kan IKKE holde til at skifte gear...
 (håber
 > > ikke du læser dette, bror *g*)
 > > --
 > > M V H
 > >
 > > Peter Jakobsen
 > > YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
 > > http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160 > > Join S.E.T.I@HOME today !
 > >
 > Og en Cat kan ikke holde til at blive poleret med korn 24 og så linnolie
 >
 >
 > Per Emborg
 >
 ja ja dit gamle hoved *g* . Det er en ace, og det var korn 2000    Men
 knofedt gør underværker, 6 timer, så var den som ny *lol*
 Var det ikke dig jeg så med over 200 igennem Skanderborg by på din X11, i
 dag ved 4-tiden ??? Du kører altså som en sindsyg på den cykel, det er DYBT
 uforsvarligt !!!!
 --
 M V H
 Peter Jakobsen
 YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160 Join S.E.T.I@HOME today !
            
             |  |  | 
    ZX-10 (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : ZX-10
 | 
 Dato :  18-06-03 22:29
 | 
 |  | 
 
            Kan det ikke være da 1 X-11, er droslet til 150......
 Fra den tidligere ejer af 1 velkørende ZX-10......(((((((((((
 Peter Jakobsen <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en
 nyhedsmeddelelse:3ef0d599$0$15302$d40e179e@nntp03.dk.telia.net...
 >
 > "Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote in message
 > news:bcqjce$6vh$1@sunsite.dk...
 > >
 > >
 > > > jamen stort tillykke med det... Nu mangler du jo bare at lære at køre
 på
 > > > den, men du er jo heller ikke så gammel endnu, og den kan jo være svær
 > nok
 > > > at styre, når man konstant er grønlænder-stiv     ))
 > > >
 > > > Har du spurgt min bror om hvordan hans cykel har det ??? Det skal du
 > > heller
 > > > ikke, tro mig *g*
 > > > En advarsel til alle, en ZX-10 kan IKKE holde til at skifte gear...
 > (håber
 > > > ikke du læser dette, bror *g*)
 > > > --
 > > > M V H
 > > >
 > > > Peter Jakobsen
 > > > YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
 > > > http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160 > > > Join S.E.T.I@HOME today !
 > > >
 > > Og en Cat kan ikke holde til at blive poleret med korn 24 og så linnolie
 > >
 > >
 > > Per Emborg
 > >
 > ja ja dit gamle hoved *g* . Det er en ace, og det var korn 2000    Men
 > knofedt gør underværker, 6 timer, så var den som ny *lol*
 >
 > Var det ikke dig jeg så med over 200 igennem Skanderborg by på din X11, i
 > dag ved 4-tiden ??? Du kører altså som en sindsyg på den cykel, det er
 DYBT
 > uforsvarligt !!!!
 > --
 > M V H
 >
 > Peter Jakobsen
 > YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
 > http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160 > Join S.E.T.I@HOME today !
 >
 >
            
             |  |  | 
     Per Emborg (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Emborg
 | 
 Dato :  18-06-03 22:41
 | 
 |  | 
 > > > > --
 >> > > Per Emborg
 > > >
 > > ja ja dit gamle hoved *g* . Det er en ace, og det var korn 2000    Men
 > > knofedt gør underværker, 6 timer, så var den som ny *lol*
 > >
 > > Var det ikke dig jeg så med over 200 igennem Skanderborg by på din X11,
 i
 > > dag ved 4-tiden ??? Du kører altså som en sindsyg på den cykel, det er
 > DYBT
 > > uforsvarligt !!!!
 > > --
 > > M V H
 > >
 > > Peter Jakobsen
 > > YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
 > > http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160 > > Join S.E.T.I@HOME today !
 > >
 Nu er vi vist OT :)
 Det var sku mig og det kan den godt ned af bakke
 Men 200 igennem Skanderborg der er fyldt med chikaner :))
 Tak for tilliden :)
 Og så lige PS der er sku nogen der arbejder til Kl 17.30
 Og var det ikke dig der var oppe og hente mad 7 gange jeg skriver SYV gange
 i lørdags :) til træffet
            
             |  |  | 
      ZX-10 (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : ZX-10
 | 
 Dato :  18-06-03 22:45
 | 
 |  | 
 
            LOL
 Per Emborg <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> skrev i en
 nyhedsmeddelelse:bcqmbg$rlv$1@sunsite.dk...
 >
 >
 > > > > > --
 > >> > > Per Emborg
 > > > >
 > > > ja ja dit gamle hoved *g* . Det er en ace, og det var korn 2000    Men
 > > > knofedt gør underværker, 6 timer, så var den som ny *lol*
 > > >
 > > > Var det ikke dig jeg så med over 200 igennem Skanderborg by på din
 X11,
 > i
 > > > dag ved 4-tiden ??? Du kører altså som en sindsyg på den cykel, det er
 > > DYBT
 > > > uforsvarligt !!!!
 > > > --
 > > > M V H
 > > >
 > > > Peter Jakobsen
 > > > YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
 > > > http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160 > > > Join S.E.T.I@HOME today !
 > > >
 >
 > Nu er vi vist OT :)
 >
 > Det var sku mig og det kan den godt ned af bakke
 >
 > Men 200 igennem Skanderborg der er fyldt med chikaner :))
 >
 > Tak for tilliden :)
 >
 > Og så lige PS der er sku nogen der arbejder til Kl 17.30
 >
 > Og var det ikke dig der var oppe og hente mad 7 gange jeg skriver SYV
 gange
 > i lørdags :) til træffet
 >
 >
            
             |  |  | 
      Per Emborg (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Emborg
 | 
 Dato :  18-06-03 22:53
 | 
 |  | 
 > > >
 >
 > Nu er vi vist OT :)
 >
 > Det var sku mig og det kan den godt ned af bakke
 >
 > Men 200 igennem Skanderborg der er fyldt med chikaner :))
 >
 > Tak for tilliden :)
 >
 > Og så lige PS der er sku nogen der arbejder til Kl 17.30
 >
 > Og var det ikke dig der var oppe og hente mad 7 gange jeg skriver SYV
 gange
 > i lørdags :) til træffet
 >
 Men det er rigtigt, jeg elsker at køre stærkt inde i byen, især når der er
 mange mennesker, jeg bliver så liderlig af det... Og man føler sig som en
 rigtig mand bagefter... God jul fra Per...
 
 
 
 
 |  |  | 
       Per Emborg (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Emborg
 | 
 Dato :  18-06-03 23:00
 | 
 |  | 
 Nu er der vist en der tager HÆVN
 
 Egenskaber siger
 
 pjakob-sletdette-@teliamail.dk
 
 
 
 Per Emborg  som ikke lige er i humøret til grin her i aften Sanne er lige
 væltet for en time siden på sin ZX9R
 x112kvik4u@dotcomprik.dk
 Denne mail er testet af Norton Antivirus
 "Per Emborg" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
 news:3ef0df26$0$12990$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 >
 
 
 
 
 |  |  | 
        Peter Jakobsen (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Peter Jakobsen
 | 
 Dato :  18-06-03 23:09
 | 
 |  | 
 "Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote in message
 news:bcqner$6tc$1@sunsite.dk...
 >
 > Nu er der vist en der tager HÆVN
 >
 > Egenskaber siger
 >
 > pjakob-sletdette-@teliamail.dk
 >
 >
 >
 > Per Emborg  som ikke lige er i humøret til grin her i aften Sanne er lige
 > væltet for en time siden på sin ZX9R
 > x112kvik4u@dotcomprik.dk
 > Denne mail er testet af Norton Antivirus
 > "Per Emborg" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
 > news:3ef0df26$0$12990$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 > >
 >
 Vi har kun det skæg vi selv laver, ikke Per   . Er der sket noget med
 zx-9'eren og Susanne ???
 --
 M V H
 Peter Jakobsen
 YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160 Join S.E.T.I@HOME today !
            
             |  |  | 
         Per Emborg (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Per Emborg
 | 
 Dato :  18-06-03 23:14
 | 
 |  | 
 -- 
 Per Emborg
 x112kvik4u@dotcomprik.dk
 Denne mail er testet af Norton Antivirus
 "Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
 news:3ef0e2ca$0$12993$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 >
 > "Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote in message
 > news:bcqner$6tc$1@sunsite.dk...
 > >
 > > Nu er der vist en der tager HÆVN
 > >
 > > Egenskaber siger
 > >
 > > pjakob-sletdette-@teliamail.dk
 > >
 > >
 > >
 > > Per Emborg  som ikke lige er i humøret til grin her i aften Sanne er
 lige
 > > væltet for en time siden på sin ZX9R
 > > x112kvik4u@dotcomprik.dk
 > > Denne mail er testet af Norton Antivirus
 > > "Per Emborg" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
 > > news:3ef0df26$0$12990$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 > > >
 > >
 > Vi har kun det skæg vi selv laver, ikke Per   . Er der sket noget med
 > zx-9'eren og Susanne ???
 >
 > --
 > M V H
 >
 > Peter Jakobsen
 > YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
 > http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160 > Join S.E.T.I@HOME today !
 >
 Lidt ondt hist og her skulder hofter knæ
 Og Kawaen siger de kloge 45 k
 Og så lige en ny Hjelm og dragt
 Og jeg havde truet med at tage den til Assens på torsdag , utroligt hvad de
 kvinder finder på af undskyldninger
            
             |  |  | 
          Hans Georg Arndt (18-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Hans Georg Arndt
 | 
 Dato :  18-06-03 23:41
 | 
 |  | 
 
            Ja Per
 det var en skam du ikke kan kører på den
 nu skal vi til at vente på dig på turen til Assen    -- 
 Venlig hilsen
 Hans Georg Arndt
 hg-arndt@optometrist.dk
 "Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> skrev i en meddelelse
 news:bcqo8c$dh5$1@sunsite.dk...
 >
 >
 > -- 
 > Per Emborg
 > x112kvik4u@dotcomprik.dk
 > Denne mail er testet af Norton Antivirus
 > "Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
 > news:3ef0e2ca$0$12993$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 > >
 > > "Per Emborg" <FJERNDETTEmail@kvikkerten.dk> wrote in message
 > > news:bcqner$6tc$1@sunsite.dk...
 > > >
 > > > Nu er der vist en der tager HÆVN
 > > >
 > > > Egenskaber siger
 > > >
 > > > pjakob-sletdette-@teliamail.dk
 > > >
 > > >
 > > >
 > > > Per Emborg  som ikke lige er i humøret til grin her i aften Sanne er
 > lige
 > > > væltet for en time siden på sin ZX9R
 > > > x112kvik4u@dotcomprik.dk
 > > > Denne mail er testet af Norton Antivirus
 > > > "Per Emborg" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> skrev i en meddelelse
 > > > news:3ef0df26$0$12990$d40e179e@nntp02.dk.telia.net...
 > > > >
 > > >
 > > Vi har kun det skæg vi selv laver, ikke Per   . Er der sket noget med
 > > zx-9'eren og Susanne ???
 > >
 > > --
 > > M V H
 > >
 > > Peter Jakobsen
 > > YAMAHA YZF 1000 THUNDERACE
 > > http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160 > > Join S.E.T.I@HOME today !
 > >
 > Lidt ondt hist og her skulder hofter knæ
 >
 > Og Kawaen siger de kloge 45 k
 >
 > Og så lige en ny Hjelm og dragt
 >
 > Og jeg havde truet med at tage den til Assens på torsdag , utroligt hvad
 de
 > kvinder finder på af undskyldninger
 >
 >
            
             |  |  | 
  Jesper Lillesoe (19-06-2003) 
 
	
          | |  | Kommentar Fra : Jesper Lillesoe
 | 
 Dato :  19-06-03 09:31
 | 
 |  | 
 
            "Peter Jakobsen" <pjakob-sletdette-@teliamail.dk> writes:
 > jamen stort tillykke med det... Nu mangler du jo bare at lære at køre på
 > den, men du er jo heller ikke så gammel endnu, og den kan jo være svær nok
 > at styre, når man konstant er grønlænder-stiv     ))
 Tak tak    Heldigvis kan jeg ikke finde ud af at starte CerBeRen når
 jeg er "nord for Island". Det tror jeg heller ikke jeg vil lære...
 > Har du spurgt min bror om hvordan hans cykel har det ??? Det skal du heller
 > ikke, tro mig *g*
 > En advarsel til alle, en ZX-10 kan IKKE holde til at skifte gear... (håber
 > ikke du læser dette, bror *g*)
 Har ikke haft chancen... Helt sikkert noget skod. Men der kan man jo
 se hvad der sker når man ved hvordan man skal starte modellen, og man
 er "på vej til Grønland"...    PS. Hvor er du ond!    -- 
 Jesper
            
             |  |  | 
 |  |