Mediekoordinatoruddannelsens hovedopgave
Fra : Henrik Frederiksen

Dato : 30-03-01 12:32

Hej NG

Vi er tre næsten færdige Mediekoordinatorer der er igang med hovedopgaven.
Vi er derfor igang med at producere en portal for webdesignere ! og for at
få så mange tilfredse brugere som muligt ville vi være glade
hvis i gad besvare på dette spørgeskema !

Spørgeskema: Eye4web
Det følgende er et spørgeskema, som vil blive anvendt i forbindelse med
web-portalen Eye4web.dk. Dine svar vil blive anvendt som del af et projekt
på Mediekoordinatoruddannelsen ved Medie- & Erhvervsakademiet i Køge.

Spørgeskemaet tager ca. 2 -5 minutter at udfylde. Din bedømmelse vil
naturligvis forblive anonym. Deltagelsen er 100% frivillig og du kan
selvfølgelig vælge ikke at svare på enkelte spørgsmål hvis du ikke vil.

Indhold:

1. Hvad kunne du tænke dig på en portal for web-designere?

2. Hvilke informationer vil du søge efter på en portal for web-designere?

3. Hvilke teknologier vil du søge efter på en portal for web-designere?

4. Hvad lægger du mest vægt på - design, hastighed, teknik osv.?

5. Hvilke krav stiller du til et community?

Andet:

6. Hvad syntes du om navnet Eye4web?

7. Vil du huske det?

8. Kender du nogle gode links?

Er der brug for sådan et site?

Afslutningsvis vil vi bede dig besvare nogle spørgsmål om dig selv, der
anvendes til at vurdere om denne undersøgelse er repræsentativ.

Køn:

Alder:

Jobstatus:

Hvilken skærmstørrelse bruger du?

Hvilken browser/version bruger du?

Hvor hurtig er din opkobling?

Hvor søger du normalt dine informationer?

Bruger du engelske sitets til informationssøgning?

Hvilke teknologier fortrækker du?

Hvor lang tid bruger du på nettet om dagen?

På forhånd tak for hjælpen
Henrik Frederiksen
Stina Sørensen
Vivi Jensen
Eye4web - inspiration to create.

Det ville hjælpe meget hvis i sender svaret til mailen henrik@eye4web.dk

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 30-03-01 15:48

Henrik Frederiksen wrote:

> 5. Hvilke krav stiller du til et community?

At man begrænser emnet. En Java nyhedsgruppe kunne fx være et
community, hvor folk kan hjælpe hinanden med forskellige Java
opgaver. Dette community skal man så beskytte mod fjendtlig
data, fx virus, og irrelevant data - fx spørgsmål om opgaver, der
ikke har med Java at gøre.

Undskyld, men det var for nemt.

Ulrik Magnusson

--
DEUTSCH: You two have some sick sex thing?
BARTON: Sex?! He's a MAN! We WRESTLED!

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-03-01 15:57

Ulrik Magnusson <ulrikm@yahoo.com> wrote in <3AC49C91.F3DEC8B5@yahoo.com>:

> [...]
>opgaver. Dette community skal man så beskytte mod fjendtlig
>data, fx virus, og irrelevant data - fx spørgsmål om opgaver, der

og så kunne du jo passende - når du nu sviner manden til - sætte en FUT på
dit indlæg, så man kan nøjes med at diskutere dette i et enkelt forum ... i
stedet for de - vist nok - 5 oprindelige.

Sendt til: d.e.i.w.h og d.e.p.j
FUT: dk.edb.programmering.java

--
Læs om at citere korrekt på http://www.usenet.dk/netikette/quote.html

- Jesper Stocholm - http://stocholm.dk

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 30-03-01 16:03

Jesper Stocholm wrote:

> og så kunne du jo passende - når du nu sviner manden til - sætte en FUT på
> dit indlæg, så man kan nøjes med at diskutere dette i et enkelt forum ... i
> stedet for de - vist nok - 5 oprindelige.

og så et teknisk nyhedsgruppebruger spørgsmål: Hvordan "futter" man og
"xfutter" og hvornår skal man gøre det?

og hov - det var en krydspost - skal man bare ignorere disse?

Ulrik Magnusson

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 30-03-01 16:13

Ulrik Magnusson wrote:

> og så et teknisk nyhedsgruppebruger spørgsmål: Hvordan "futter" man og
> "xfutter" og hvornår skal man gøre det?
> og hov - det var en krydspost - skal man bare ignorere disse?

Jeg har fundet ud af det. Og undskyld min støjen.

Ulrik Magnusson

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-03-01 16:19

Ulrik Magnusson <ulrikm@yahoo.com> wrote in <3AC4A28C.63CC3F8E@yahoo.com>:

>Jeg har fundet ud af det. Og undskyld min støjen.

fair nok ... hvis man ikke har fået sat sig ind i tingene, så er det også
lidt svært at vide, hvordan det gøres (korrekt).

og god weekend fra Lyngby

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 30-03-01 16:17

<3AC4A036.8DF65696@yahoo.com>:

>og så et teknisk nyhedsgruppebruger spørgsmål: Hvordan "futter" man og
>"xfutter" og hvornår skal man gøre det?

FUT er hvis man vil fortsætte diskussionen et andet sted - så svar kommer i
en anden gruppe

XFUT er hvis man inkluderer den nye gruppe i indlægget - så indlægget bliver
en crosspost til grupppen med det oprindelige indlæg - og gruppen, som der
FUTes til.

Du kan læse en mere (også måske mere korrekt) version på

http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut

>og hov - det var en krydspost - skal man bare ignorere disse?

Det er svært at give noget fyldestgørende svar på ...

http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#crosspost