Ecco Track "frømandsstøvle" :( eccoamager ~
Fra : Mars

Dato : 17-06-03 16:01

Jeg vil godt advare imod at handle med eccoamager, da jeg mener manden er en
fupmager.

Jeg købte for godt 1½ år siden et par ecco track frømandstøvle med goretex,
jeg har senere fundet ud af at der var en fabrikations fejl ved en af
snørebåndshægterne så goretexén er blevet slidt igennem. Jeg taler med
butikken og ingen problem jeg skal bare sende støvlen (trods jeg forklarede
at min kvit manglede) så ville de kigge støvlen og sende den ned.
her en uge efter modtager jeg et brev hvori der står at støvlerne ser meget
fine ud, og de godt kan se problemet med støvlen men pga. den manglende
kvittering kan de ikke få refunderet pengene hos ecco, men jeg kan sende
1000,- så vil jeg få et par nye. Nu er sagen den at min kone arbejder i en
skobutik og har med ecco sko at gøre, og hun siger at det ikke passer, ecco
skal ikke bruge kvitteringen for at tage imod en reklamation. Eccoamager er
de eneste som forhandler denne støvle så der er ingen tvivl om at de er købt
hos ecco amager.
For mig at se er eccoamager kun ude på at score en extra tusse og så
derefter sende støvlerne ned.

Min pointe er at hvis det er ecco´s "service" så er jeg 100% sikkert færdig
med at handle ecco jeg har aldrig oplevet en så dårlig service i en butik.

Lidt "galde" fra min side, men jeg kan kun advare imod den dårligste service
jeg længe har oplevet.

Ms

Fra : M@X

Dato : 17-06-03 16:42

"Mars" <no@name.com> skrev i en meddelelse
> Jeg vil godt advare imod at handle med eccoamager, da jeg mener manden er
en
> fupmager.

Det er da pudsigt at den tanke osse har strejfet mig.
Jeg købte for 2 år siden et par frømandsstøvler men nu i "jægergrøn" og
modtager et par tilsyneladende standard ECCO Track i standardfarven brun.
Jeg kan ikke se forskel på den dyre jagtgrønne/brune frømandsstøvle og den
almindelige Track, hvorfor jeg mener at jeg har betalt 3-400,- kr for meget.
Jeg har senere haft en ægte sort frømandsstøvle i hånden og den har en helt
anden sål.

Er der andre der har lignende mistanke, så lad os høre:

mvh M@X

Fra : Kent Sune Mikkelsen

Dato : 17-06-03 21:14

Det er ikke nogle der bliver brugt inde ved frøern mere da de ikke er så
gode og man bliver også sure på ecco over de lavet reklame på at de bliv
brugt der inde

Fra : Thomas Hauerslev And~

Dato : 17-06-03 21:26

Det er da nogle dumme oplevelser. Selv har jeg et par ecco tracks sirius.
Lækker støvle. Også købt hos amager da jeg troede det var det eneste sted de
blev forhandlet. MEN de findes også i min by. Hadsund, jylland. Sååå

Thomas

Fra : Mars

Dato : 17-06-03 21:36

Korrekt sirius bliver forhandlet flere steder men "frømandstøvlen" kun på
amager.

Ms

Fra : sailor99

Dato : 17-06-03 22:12

Man skal passe på ikke at rette smed for bager!

Jeg har i mange år udelukkende benyttet fodtøj fra Ecco.
3 gange har jeg reklameret pga. fejl bl.a. ved et par Track-støvler.
Alle 3 gange har jeg fået flunkende nyt fodtøj uden beregning -
Track-støvlerne var sågar 3 år gamle, men i forretningen fik jeg at vide, at
Ecco ikke tolererede fejl!

Så mon ikke man bør nøjes med at skifte forhandler fremfor skomærke? - Jeg
er stadig meget tilfreds med Ecco.

Mvh
Georg

Fra : Martin

Dato : 18-06-03 12:30

Jeg har også fået byttet et par Ecco Track der var 1 3/4 år gamle helt til
nye, og ganske uden problemer. Tænk på at Ecco egentligt ikke er forpligtet
til at give dig nogle nye, men tilsvarende bare uden fejl, eller en anslået
værdi af disse. At de som regel altid giver nye, er bare god service fra
deres side. Jeg forsætter med Ecco ligeom Sailor. Men skift din forhandler!!

/Martin

Fra : Mars

Dato : 18-06-03 15:07

Han er skiftet !!! det er sidste gang han får nogle af mine jyske dollars
!!!

Jeg har tidligere fået byttet et par ecco track som var 7 år gammel pga af
fabrikations fejl, der var ingen problemer !!!! men christian fra eccoamager
er kun ude på at score de 1000 kroner som jeg skulle give for at få et par
andre.

Ms

Fra : Torben F@rum

Dato : 18-06-03 18:59

Hvad med at samle jeres klager, og sende dem til Ecco ?

Så vil jeg tro han har lavet den sidste fede handel på et Ecco produkt.
Hvis Ecco har den formidable service som der er givet udtryk for her i
gruppen, vil de ikke være interesseret i at have en dårlig forhandler.

Torben Farum

Fra : Hans-Henrik Pedersen

Dato : 18-06-03 19:06

Hej alle

Jeg har også haft problemer med mine "frømandsstøvler", det med at de tog
vand ind.
Jeg har fået dem byttet til et par nye uden problemer og synes at jeg har
fået fremragende betjening i netop
Ecco på Amager.

Måske handler det om måden man henvender sig til butikken!!!!

mvh Hans-Henrik

Fra : Mars

Dato : 18-06-03 20:30

Jeg kan så fortælle dig at jeg henvendte mig på en yderst sober måde og de
var vældig flinke, jeg kunne bare sende støvlerne ingen problem. Det eneste
problem var at jeg bor i Nordjylland og blev nødt til at sende støvlerne.
Sagen havde måske været en anden hvis jeg havde stået der med støvlerne i
hånden !!

Ms

Fra : Tobester

Dato : 19-06-03 09:49

Jeg har fået fino behandling i den Bix. Bla. ombytning uden beregning.

Men Ecco "The Ultimate" Track er et stykke lortefodtøj. Hvis du går et smut
i saltvand og ikke vader i ferskvand bagefter, så går lortet fuldstændigt
fra hinanden. Derudover brækker sålen efter blot 1000km. i flere modeller.

Meeeen, til gengæld kan jeg løbe og springe som i et par løbesko, og kan
mærke alt hvad jeg træder på. Sålænge de ikke skal i saltvand, og der ikke
skal bæres for mange kilo, så er den fino....

Fra : Betina & Claus Niels~

Dato : 20-06-03 10:28

Jeg har de sidste 10 år brugt ecco støvler og har i den tid fået byttet de
sidste 4 par jeg har købt , alle har været i sålen , men der er kun en ting
at og det er at sende støvlerne direkte ned til ecco det er ikke noget
problem , de har en afdelling i sønderjylland der hovedsagligt tager sig af
reklamation , og jeg har endnu ikke haft problemer med at sende dem direkte
og de er blevet byttet hvergang
Claus /Sdr.virum

Fra : Mars

Dato : 20-06-03 19:44

Nu kan jeg så fortælle at jeg har henvendt mig til an anden Ecco forretning
som sendte støvlerne ned U/B og fik byttet dem til et par nye som kommer i
løbet af en 14 dage..

DET KALDER JEG SQ SERVICE !!!!!!!!!!!!!!