PCI kort til USB indgang?
Fra : Brian Kals

Dato : 17-06-03 15:03

Hej.

Er der nogle der ved om man kan få en boks hvor man sætter et PCI kort i og
derved kan styre det fra en USB port.

Skal gerne kunne styre et PCI kort fra min bærbar, men det er lidt svært når
der
ikke er nogen PCI slot i/på den bærbar.
Men der er comport og usb port.

Man kan jo få pci kort der laver PCI om til USB, kan man så ikke få noget
der laver

Kan man så ikke få en pci boks der laver pci om til USB, så man kan styre et
PCI
kort via USB?

Mvh
Brian

Fra : WE

Dato : 17-06-03 15:49

ØØh

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 17-06-03 16:22

Den Tue, 17 Jun 2003 16:02:40 +0200, "Brian Kals"
<houge@REMOVEsmart-tech.dk> skrev:

klip

>Kan man så ikke få en pci boks der laver pci om til USB, så man kan styre et
>PCI
>kort via USB?

Jeg tror du skal have fat i et par ingeneører først. Det er vist ikke
opfundet endnu.

Hvad type PCI-kort vil du styre?

Med venlig hilsen, Michael Pilgaard.

Fra : Brian Kals

Dato : 18-06-03 00:31

"Michael Pilgaard" <mipi@image99.dk> wrote in message
> [...]
> <houge@REMOVEsmart-tech.dk> skrev:
>
> klip

> Jeg tror du skal have fat i et par ingeneører først. Det er vist ikke

Det er et satellit-tv kort.
Men ok, det findes vist ikke, altså en boks hvor man sætter et PCI kort i og
derved
kan styre det med USB.

> Med venlig hilsen, Michael Pilgaard.

MVh
Brian

Fra : Brian Hansen

Dato : 18-06-03 10:46

> [...]
> derved kan styre det fra en USB port.
>
> Skal gerne kunne styre et PCI kort fra min bærbar, men det er lidt svært

Tror det næbbe, men alt efter hvilken bærbare du har kan du muligvig få en
dockingstation hvor du kan sætte et PCI-kort.
Jeg kan i hvertfald sætte 2 stk. i min IBM-dock.

Brian

Fra : Brian Kals

Dato : 18-06-03 12:35

"Brian Hansen" <brian@FJERNDETTEalpha-line.com> wrote in message

> [...]
> dockingstation hvor du kan sætte et PCI-kort.
> Jeg kan i hvertfald sætte 2 stk. i min IBM-dock.

Ja det har jeg også tænkt på, men den kan nok ikke fås for differences
imellem
PCI og USB udgaven af det sattv kort (ca1300kr)

Nå der er ikke andet for at jeg må købe USB udgaven så.

> Brian

Mvh
Brian