Hvor finder man en privatlærer?
Fra : Tux

Dato : 17-06-03 12:35

Overskriften siger det meste. Jeg søger en privatlærer til ekstra
fysikundervisning. Det skal være på 1. og 2.g mellemniveau, men der er
ingen gruppe dk.undervisning.gymnasiel, så jeg håber nogen her kan hjælpe.

Hvor finder man en privatlærer?

/ LaSG

Fra : Henrik Hilskov

Dato : 23-06-03 12:16

alt efter hvad du mener med privatlærer ang. fysisk tilgængelighed, bor jeg
i Albertslund og har bil. ??

Fra : Carlsen

Dato : 29-06-03 06:29

> [...]
> fysikundervisning. Det skal være på 1. og 2.g mellemniveau, men der er
> ingen gruppe dk.undervisning.gymnasiel, så jeg håber nogen her kan hjælpe.

....Prøv i dk.videnskab...der er en masse MEGET dygtige fysikere som er
flinke til at hjælpe^^

-LC