Kondens i kuppeltelt
Fra : Peter Martin

Dato : 17-06-03 09:19

Jeg er den heldige jer af et Outwell Dakota Plus kuppeltelt.
Der dannes, efter min mening meget kodens i det. Især i forbindelse med når
duggen falder. Kan det minimeres på en eller anden smart måde?

MVH
Peter Martin

Fra : Karsten Madsen

Dato : 17-06-03 10:06

Peter Martin wrote:
> Jeg er den heldige jer af et Outwell Dakota Plus kuppeltelt.
> Der dannes, efter min mening meget kodens i det. Især i forbindelse
> med når duggen falder. Kan det minimeres på en eller anden smart måde?

En af de bedste metoder, er efter min mening er altid at have et eller flere
vinduer stående åben (myggenet). Jeg kender ikke Dakota, men har et Hartford
og har altid vinduerne stående åbne i dagtimerne, men myggenettet er
selvfølgelig rullet for

--
mvh Karsten
Fjern det dyr som siger vov i min mailadresse