Efterlysning hjælp........Tortie-konto
Fra : Marianne Hellemose

Dato : 17-06-03 08:39

Jeg har prøvet at få fat i Pernille Lauridsen (praxis)
for at få historien om de tre katte Tortie-kontoen
"sponsorerede" Pernille har ikke været her et stykke
tid, men var vist aktiv på hundelisten også, er der nogle
af jer der har kontakt med hende, eller ved hvor jeg kan
finde hende, jeg har prøvet at maile til den adr. hun brugte
her i marts md.

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***

Fra : Pernille Lauridsen

Dato : 03-07-03 23:20

Hejsa Marianne

På grund af flytning, klodsede flyttemænd og TDC er jeg først kommet online
nu, efter en måneds fravær. Jeg har læst din mail og er ved at stykke et
svar sammen.

VH Pernille + Misser

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 04-07-03 08:28

Hej Pernille

Det lyder rigtig fint, du behøver ikke jage med det, når
blot jeg ved at jeg har "fundet" dig, kan jeg godt vente

--
Marianne Hellemose
***Ailurophil***