Vandtæt bærbar
Fra : T.N.Andersen

Dato : 30-03-01 10:18

For nogle år siden så jeg at man kunne købe vandtætte notebooks. Dengang var
prisen ret pebret, men nu er jeg nået til et punkt hvor prisen ikke er det
mest viktige, men det jeg skal bruge den til er mere viktigt. Så jeg har
ledt som en gal efter en forhandler, men jeg har ikke haft heldet med mig
endnu.

Jeg vil bare høre om nogen her på NG har kendskab til forhandlere der har
vandtætte notebooks ?

Mvh.
T.N.Andersen

Fra : David List

Dato : 30-03-01 11:15

T.N.Andersen wrote in <9a1ivf$15ds$1@news.cybercity.dk> on Fri, 30 Mar 2001
11:17:49 +0200:

> Jeg vil bare høre om nogen her på NG har kendskab til forhandlere der har
> vandtætte notebooks ?

Se her:
http://www.danmikro.dk

--
Med venlig hilsen / Best regards
David List

Fra : T.N.Andersen

Dato : 30-03-01 11:32

Mange tak, det var lige hvad jeg søgte.....

David List <david@davidlist.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:1658235.TWJT13nNbA@dt.davidlist.dk...