Køb af lydkort
Fra : Carsten Bisgaard

Dato : 17-06-03 03:46

Skulle nogen her have et Audiophile eller andet stort lydkort til salg. Det
skal bruges til at komponere musik med. V.h. Carsten

Fra : Madsen

Dato : 16-06-03 23:43

Carsten Bisgaard skrev:

> Skulle nogen her have et Audiophile eller andet stort lydkort til
> salg.

Prøv i en markedsgruppe og tag lige et kig på din tidszone.
<http://usenet.dk/grupper.pl?seek=marked>

Madsen.

Fra : Dionysios

Dato : 17-06-03 09:22

Undskyld jeg troede det var her man bl.a. handler med hardware, og hvad
mener du med tidszonen?

Fra : Erik Dan

Dato : 17-06-03 01:10

"Dionysios" <carstenbisgaard@tdcadsl.dk> wrote in message
> Undskyld jeg troede det var her man bl.a. handler med hardware, og hvad
> mener du med tidszonen?
> --------
At du skal justere din tidszone til København(Madrid,Paris ...)

/ Dan

Fra : Dionysios

Dato : 18-06-03 00:08

Hej Dan
Har ledt forgæves efter tidszone"knappen"?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 17-06-03 17:06

"Dionysios" <carstenbisgaard@tdcadsl.dk> crashed Echelon writing

> Hej Dan
> Har ledt forgæves efter tidszone"knappen"?

Kig evt. i tidsindstillingerne i operativsystemet.

På Winnie computere er det fx. en gang dobbeltklik på uret eller Dato og
klokkeslæt i kontrolpanelet.

--
Bjarke Andersen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-06-03 06:35

In dk.edb.hardware, Dionysios <carstenbisgaard@tdcadsl.dk> says...
> Undskyld jeg troede det var her man bl.a. handler med hardware, og hvad

Du få lige et par links som du vil kunne drage god nytte af, når du
færdes på usenet. Det virker måske som tør læsning, men de faste brugere
af grupperne vil værdsætte det meget...

http://www.usenet.dk//grupper.pl?

Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Madsen

Dato : 17-06-03 22:22

Dionysios skrev:

> Har ledt forgæves efter tidszone"knappen"?

Dobbeltklik på uret nede i højre hjørne af skærmen og klik på
fanebladet 'Time Zone' eller 'Tidszone' hvis det er en dansk
Windows du kører med.

Stil den sådan her:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/winxp/timezone.png>

Lige nu står den sikkert til noget US of A-halløj.

Madsen.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-06-03 06:02

In dk.edb.hardware, Carsten Bisgaard <carstenbisgaard@tdcadsl.dk>
says...
> Skulle nogen her have et Audiophile eller andet stort lydkort til salg. Det

Så skal du henvende dig i en markedsgruppe. Jeg ved ikke lige hvilken,
men du kan søge efter den på flg. link: