Internt 10-pins USB kabel med 3 stik??
Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 16-06-03 18:41

Findes et sådan eller kan man købe stumper og selv lave det?

Har både et front- og et bagpanel med 2 USB-porte, som skal tilsluttes den
samme 10-pins connector på et ASUS A7M266 bundkort.

/Anders

Fra : Aksel Spandet

Dato : 16-06-03 23:22

Hey!

vil du lave de to om til tre stik eller hvordan? Altså sådan så du får tre
usb udtag, fra de 10 pins....

Mvh
Aksel

Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 16-06-03 23:39

"Aksel Spandet" <akselspandet@REMOVETHIShotmail.com> wrote in message
> Hey!
>
> vil du lave de to om til tre stik eller hvordan? Altså sådan så du får tre
> usb udtag, fra de 10 pins....

Jeg vil have én 10-pins, der sidder på bundkortet og derfra skal fordeles ud
til 2 10-pins: Èn til frontpanelet med 2 USB-porte og én til bagpanelet med
2 USB-porte. Ligesom en IDE-kabel med plads til både master og slave på
samme kabel.

Vil det overhovedet kunne virke?

/Anders

Fra : Aksel Spandet

Dato : 17-06-03 00:59

> Vil det overhovedet kunne virke?
Tjaaa, jeg kan ikke sige det bestemt....

Men jeg ville ikke tro det, da der kun ligger to usb porte i det 10pins
stik.... Og mother boardet altså nok kun understøtter disse to, via af det
10 pins stik.... Så skal der nok lidt mere til et blot et fordeler stik.
Jeg mener man kan få nogle usb hubs, som giver dig flere udtag, jeg ved dog
ikke helt hvordan de virker, om man kan bruge alle udtag på en gang eller
hvordan. For så kunne det jo være en løsning, at bygge sådan en lidt om så
du får udtag både for og bag, fra 10pins stikket.

Mvh
Aksel

Fra : Anders Lau Mandsholm

Dato : 17-06-03 12:17

> [...]
> hvordan. For så kunne det jo være en løsning, at bygge sådan en lidt om så
> du får udtag både for og bag, fra 10pins stikket.

Den oplagte løsning er en hub, men jeg vil undersøge det andet nærmere...
Vender tilbage når/hvis jeg finder et svar... Tak

/Anders