Access til MySQL?
Fra : Mark Urup

Dato : 16-06-03 16:06

Jeg skulle lave en side til en ven, med en adresse bog, der kunne opdateres,
så langt så godt.
Jeg lavede side med en access database, men nu viser det sig at siden skal
ligge hos b-one; altså MySQL.
Kan man konventere sin access database til MySQL, og blot lave sine database
kald om, eller skal man igang med større operationer?
Jeg har aldrig før prøvet at lave noget til mysql, da mine behov ikke er så
store, og fint dækkes at access.

/Mark U

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 16-06-03 16:33

Mark Urup wrote :

> [...]
> database kald om, eller skal man igang med større operationer?
> Jeg har aldrig før prøvet at lave noget til mysql, da mine behov ikke

Alt afhængigt at hvordan dine SQL-sætninger er skruet sammen, så kan det
være et hestearbejde uden lige. Du kan også være heldig, at det går som
en leg.

Jeg sætter FUT til dk.edb.database, da spørgsmålet vel egentlig er mere
on-topic i denne gruppe. Du skal dog være velkommen "tilbage", hvis du
har mere ASP-specifikke spørgsmål.

FUT: dk.edb.database

--
Jesper Stocholm
* asp-faq.dk er den officielle OSS for nyhedsgruppen for ASP-udviklere. *