Ang. mus og Touchpad
Fra : Kyllerylle

Dato : 16-06-03 13:28

Hej
Har en ven der har en Asus-bærbar med touchpad.
Han ville gerne hvis man kunne få den bærbare maskine til kun at slutte
touchpaden til, hvis der ingen mus er tilstede, men det tror jeg ikke man
kan, kan man ?
mvh.

--
/Peter

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 17-06-03 02:29

"Kyllerylle" <kyllerylle@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Han ville gerne hvis man kunne få den bærbare maskine til kun at slutte
> touchpaden til, hvis der ingen mus er tilstede, men det tror jeg ikke man

Prøv at kigge i BIOS. Den kan muligvis ikke selv gøre det men nogle gange
kan man slå den fra inde fra biosen.
Så skal han så bare huske at slå den til igen når han skal bruge den.

Det er lidt forskelligt hvordan bærbare opfører sig med en ekstern mus.
Nogle slår touchpadden fra andre gør ikke.
Andre igen kræver styreprogrammer for at bruge begge touchpads o.s.v.

Steven

--
Motorola Flare, Nokia 2110i, Alcatel One Touch Easy HF, Alcatel One Touch
Com, Nokia 9000, Nokia 9110 og nu Nokia 7650.