Næh, jeg er ikke spor drægtig
Fra : Pernille & Jesper

Dato : 16-06-03 11:34

Hej folks,

her i vores galleri
<http://www.garion.dk/galleri.php?lst=15&sort=4>
er der fine billeder af en "da ikke spor drægtig overhovedet nej"-Polgara.

Forventet fødsel omkring den 27. juni og vi glææææder os...

/Pernille
www.garion.dk
DK Garion - skønne selvstændige skovskrubber

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 16-06-03 17:46

> Forventet fødsel omkring den 27. juni og vi glææææder os...

7

Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Jynis

Dato : 17-06-03 11:18

"Pernille & Jesper" <nospam2@brunholm-scharff.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> /Pernille
> www.garion.dk
> DK Garion - skønne selvstændige skovskrubber

Hvor er de dog bare dejlige. Jeg havde en der lignede for 30 år siden. Den
sad med ved bordet og spiste af sin ejen talerken.
Den var med på tur engang til Kalø slotsruin. Den fik serveret en talerken
med mælk oe en med lidt af dagens ret.
Her sad den dog på mit knæ og havde sele på. Da jeg efter moltidet ,
luftede Trille ,kom der en mand hen til os og bød mig 4000 kr. for hende.
Men min Trille var ikke til salg. Mvh.
--
Jytte Petersen.
http://hegnoggrovvare.dk

Fra : Kate

Dato : 18-06-03 20:38

Pernille & Jesper <nospam2@brunholm-scharff.dk> wrote in

> <http://www.garion.dk/galleri.php?lst=15&sort=4>

Der er da gevinst, hva'

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : Niels Peter

Dato : 18-06-03 20:53

Pernille & Jesper wrote:
> [...]
>
> /Pernille
> www.garion.dk
> DK Garion - skønne selvstændige skovskrubber

Nej, hvorfor tror I dog, den kat er drægtig?
Skøøøønne billeder !!!

--
Niels Peter
www.bluewhite.dk

Fra : Mette Svangren Gutte~

Dato : 18-06-03 21:04

> [...]
> <http://www.garion.dk/galleri.php?lst=15&sort=4>
> er der fine billeder af en "da ikke spor drægtig overhovedet nej"-Polgara.

Ih, man må altså ikke drille!
Polgara, jeg ved hvordan du har det *sympatispin*

MVH Mette (dag 174