Hvordan har du det?
Fra : Morten Thor

Dato : 16-06-03 10:20

Hej Anne-Mette.

Hvordan går det med dig? Jeg tænker sådan i al almindelighed men også efter
bruddet med Kim? Jeg har forsøgt at ringe til dig nogen gange men du er jo
som sædvanlig sværere at komme i telefoninsk kontankt med end Dronning
Margrethe, så nu prøver jeg en mail og ser om det giver nogen respons.

Her på Fyns land går tingene sin vante gang og der sker ikke det vilde. Vi
bliver i hvert fald ikke skilt i løbet af sommeren, Morten og jeg, vi
arbejder nemlig på skift så vi ser stort set ikke hinanden. Vi har fri
sammen i weekenderne i uge 27 (hvor vi også har ferie) og i uge 33. Og så
går jeg fra til ferie og barsel og jeg glæder mig. Jeg glæder mig til at
slippe for alle de problemer der er på arbejdet p.t. skal jeg bare have mine
sidste 32 arbejdsdage overstået så skal jeg koncentrere om mig selv og min
familie i en periode. Lyder det ikke forfærdentligt? Jeg er lidt glad for at
jeg ved at det er for en begrænset periode for ellers brækkede jeg mig, men
jeg håber nu de har fået noget mere styr på tingene inden jeg starter på
arbejde igen.

Håber du lader høre fra dig.
M.v.h.
Tina

Fra : Inger Pedersen

Dato : 16-06-03 10:26

"Morten Thor" <thor"remove"@thornet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som sædvanlig sværere at komme i telefoninsk kontankt med end Dronning
> Margrethe, så nu prøver jeg en mail og ser om det giver nogen respons.

Tak, jeg tror, Anne Mette har det helt fint - og der skulle da være en
chance for respons, når det nu er sendt i nyhedsgruppen

Hilsen Inger

Fra : Insideout

Dato : 16-06-03 11:07

"Morten Thor" <thor"remove"@thornet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Anne-Mette.

Fuck, det må ikke være sjovt at klikke på den forkerte knap i Outlook
Express

Mvh
Henrik
--
Projekt idealvægt start den 19-05-2003 Vægt 155.4 kg. Skal tabe mig 69.4 kg.
Vejning (uge04) den 16-06-2003 Vægt 147.5 kg.

Fra : Anja

Dato : 16-06-03 13:03

> Projekt idealvægt start den 19-05-2003 Vægt 155.4 kg. Skal tabe mig 69.4
kg.
> Vejning (uge04) den 16-06-2003 Vægt 147.5 kg.
> Samlet vægttab 7.9 kg. på 4 uger, 61.5 kg igen .

Hvor det flot med dit vægttab

Anja - som godt ved hvor svært det er..
Tjek www.holdum.dk