Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Opera 7.11 vinduer ?
Fra : Jakob M

Dato : 16-06-03 10:01

Nu da Opera 7.11 endelig er kommet på Dansk har jeg installeret den, men kan
ikke huske hvordan jeg fik den til at åbne nye sider som IE, altså med 2
Opera i taskbaren og ikke som nu med 2 vinduer i Opera ?. Jeg synes jeg har
pløjet alle indstillinger i gennem. Irriterende at den er sat sådan op som
standard.

Mvh
Jakob

Fra : Jakob M

Dato : 16-06-03 15:35

Selvom jeg har flueben i "åbn sider i nyt vindue" under vinduer i
Preferences, åbnes et nyt link ikke separat når jeg vha "mouse gesture"
trækker ned samtidig med at jeg holder højre knap nede ?. Hvis jeg åbner et
tomt vindue virker det fint. Det virkede fint før med ver. 7.03 ?.

Mvh
Jakob

Fra : Jakob M

Dato : 16-06-03 15:49

Jakob M wrote:
> [...]
> gesture" trækker ned samtidig med at jeg holder højre knap nede ?.
> Hvis jeg åbner et tomt vindue virker det fint. Det virkede fint før

Det er så åbenbart kun jeg når bruger "mouse gestures" at den fejler. Hvis
jeg højreklikker på et link og vælger "åbn side i nyt vindue" gør den det
korrekt. Er det en bug der sneget sig ind fra 7.03 til 7.11 ?.

Mvh
Jakob

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 16-06-03 17:17

"Jakob M" <fandens@klog.dkXXXXX> posting:

>Det er så åbenbart kun jeg når bruger "mouse gestures" at den fejler. Hvis
>jeg højreklikker på et link og vælger "åbn side i nyt vindue" gør den det

Du kan som løsning bruge (CTRL) + SHIFT + klik på linket.

>korrekt. Er det en bug der sneget sig ind fra 7.03 til 7.11 ?.

Kunne godt se sådan ud.

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.

Fra : Jakob M

Dato : 17-06-03 08:49

> Du kan som løsning bruge (CTRL) + SHIFT + klik på linket.

Jep, det virker.

> Kunne godt se sådan ud.

Øv, nu har jeg ellers ventet længe på den Danske 7.11 version uden
bogmærke-sorteringfejlen.

Mvh
Jakob