Killinger :o)
Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 30-03-01 08:35

Hej Gruppe

   Ja, så kom de længe ventede killinger - vi havde jo "bestilt" to misser
hos min kærestes mormor (Og de _skulle_ være derfra - ellers havde jeg
taget to med hjem fra mine forældre allerede i efteråret :/ ) og i aftes
fødte missemor Sisse så 3 killinger :)
   Godt nok er der ikke rigtigt nogen af dem der holder de farver vi gerne
ville have (Hvis vi nu skulle bestemme selv ;) men jeg tror ikke på at vi
venter til næste gang ;) Sikke jeg glæder mig til at komme ned og se dem
her i aften - tænk - det ville jeg lige dele med jer

/Trine.
What we do in life eccoes in eternity.

Fra : trine

Dato : 30-03-01 15:53

Hej Trine....

Uha jeg kan godt forstå du glæder dig!! jeg husker tydeligt de to gange vi
har været ude og hente katte jeg opførte mig som et barn på juleaften
....man er vel kattetosset *GG*

Pøj pøj med dem...skriv igen når du har set dem ik??

- Trine A.

Fra : "Trine Stubbe Teglbj~

Dato : 30-03-01 16:34

In article <9a26a8$1tse$1@news.cybercity.dk>, "trine" <musen@kirstein.dk>
wrote:

      Hej Trine :)

> Uha jeg kan godt forstå du glæder dig!! jeg husker tydeligt de to gange
> vi har været ude og hente katte jeg opførte mig som et barn på
> juleaften ...man er vel kattetosset *GG*

   Jeg har tidligere på dagen været ude og købe noget rideudstyr i "Dus med
dyrene" - Uha - der er mange lækre ting til katten ;) Desværre blir min
kæreste nok helt åndsvag i hovedet hvis jeg ikke styrer mig .... ;)

> Pøj pøj med dem...skriv igen når du har set dem ik??

   Alså - jeg ved at der er en spraglet (3-farver) og to sort/hvidspejlede
- Men uanset at de "skulle ha været en gråstribet og to spraglede" så er
de allerede "solgt" ;)

Fra : Helle Andersen

Dato : 30-03-01 15:53

> [...]
> venter til næste gang ;) Sikke jeg glæder mig til at komme ned og se dem
> her i aften - tænk - det ville jeg lige dele med jer

Tilykke Trine :)

Jeg bliver jo helt misundelig *S* Jeg må desværre
vente et par måneder endnu, men til gengæld får
jeg min mor-mis hjem i dag - forhåbentlig med lidt i
maven.

--
Hilsen Helle
Cats are rather delicate creatures and they are