Holsteinsgade, Kbh. Ø
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 16-06-03 09:41

Hvornår og hvorfor skiftede Holsteinsgades Skole navn til Langelinieskolen?

--
Forbindtligst:
Jørgen Grandt / Mails til mig er minus 'men'

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 17-06-03 03:28

"Jørgen Grandt" <Unstable@ButOnCable.dk> skrev i en meddelelse
> Hvornår og hvorfor skiftede Holsteinsgades Skole navn til
> Langelinieskolen?

Den heder endnu "Holsteinsgade Skole" i 1989 (Lokaltelefonbogen) men i 93-94
"Langelinieskolen" - hvilket passer til min hukommelse af at skiftet var
først i 90erne - mens min datter havde vendinde der gik der i 4-5 klasses
alderen.

Årsagen - jeg skal prøve at se om jeg kan finde ud af det.

--
Poul Erik Jensen - jep@genealog.dk
www.genealog.dk - www.skolekammeraten.dk

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 17-06-03 09:21

Poul Erik Jensen skrev bl.a.:

> Årsagen - jeg skal prøve at se om jeg kan finde ud af det.

Jeg venter spændt, tak.

--
www.emigrandt.dk