dannebrogsflag daler ned over siden på en ~
Fra : hviid

Dato : 16-06-03 07:18

hej gruppe

da jeg ved tonen på usenet kan være temmelig grov, hvis man henvender
sig i den forkerte gruppe, vil jeg starte med at skrive, at det nok
snart er et år siden, at jeg sidst "har været forbi" - jeg er virkelig
i tvivl om jeg skulle sende mit ? til jeres gruppe så HVIS jeg er
gået helt forkert, så bare fortæl mig det, så forsvinder jeg straks
igen.

Mit problem er at jeg sammen med et par venner laver en hjemmeside,
som vel efterhånden har karakter af en FANSIDE for en kendt
håndboldspiller, som nu snart har fødselsdag.

Så er det jo, at jeg kommer til at tænke på at jeg tit og ofte har set
hjemmesider, hvor der ved en tilsvarende lejlighed dalede små
dannebriogsflag ned over siden

Jeg tror jeg har set den samme effekt været brugt med snefnug

Det er bare det, at når man så står og skal bruge det, så kan man ikke
finde det nogen steder, jeg ved faktisk ikke engang om det er et
javascript eller hvad jeg er på udkig efter - men det vil jeg tro

Hvis det har nogen betydning ligger siden det drejer sig om på
http://europamester.dk - siden er lavet i frames, så nogen betydning
har det i al fald, men...jamen jeg håber på en eller anden kender pgl.
script og kan lede mig lidt på sporet, så klarer jeg nok resten

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-06-03 14:47

http://home13.inet.tele.dk/smedpark/sne/

Fra : hviid

Dato : 16-06-03 17:14

On Mon, 16 Jun 2003 15:47:09 +0200, Knud Gert Ellentoft
<knudgert@mail.tele.dk> wrote:

>http://home13.inet.tele.dk/smedpark/sne/

tak for hjælpen knud gert, du hjælper formentlig så mange mennesker,
at du ikke kan huske den ene fra den anden, men jeg kan så sige, at
det ikke er første gang du giver mig en "helping hand"....du er alle
tiders og guld værd for os web-amatører