MS Windows
briani 27239
Min XP går i selvsving!
Fra : Troels [around 9000]

Dato : 15-06-03 23:57

Lige pludselig, kan Windows finde på at sige, at systemet er tvunget til
nedlukning, fordi noget kaldet "RPC" ikke svarer. Den giver mig 1 minut til
at afslutte alt, og så genstarter den.

Kan man ikke slå denne funktion i Windows XP fra? Det er en dansk, uden SP1
(kan ikke betale sig, jeg formatterer hver md. alligevel).?

Det er død-irriterende, og den gør det uden foranledning. Pludseligt kommer
skiltet bare, også selvom computeren idler.

// Troels

Fra : Leo E

Dato : 16-06-03 05:16

"Troels [around 9000]" <puttitat@adslhome.dk> wrote in message news:<3eecf9b6$0$83067$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Det er død-irriterende, og den gør det uden foranledning. Pludseligt kommer
> skiltet bare, også selvom computeren idler.
Prøv om du får noget ud af det her: www.xmlrpc.com/
Hilsen: Leo

Fra : Michael Nielsen

Dato : 16-06-03 06:29

Hvis du alligevel formaterer hver måned, så har du vel snart en ny
installation...ik

Michael

Fra : Nielsen

Dato : 16-06-03 07:10

Hej

Jeg er bare lidt nysgerrig, hvorfor formaterer du hver mdr.?

Mvh Ole

Fra : Troels [around 9000]

Dato : 16-06-03 11:59

> Jeg er bare lidt nysgerrig, hvorfor formaterer du hver mdr.?

Man bliver kun klog ved at være nysgerrig.

Jeg eksperimenterer meget med server og div. sharewareprogrammer, samt
alskens andet ragelse. Indimellem bliver det computeren for meget - den
bliver for bovlam, og jeg er _meget_ utålmodig Siger det ikke lidt det
hele? hehe

// Troels