Randersgade, Kbh. Ø
Fra : Jørgen Grandt

Dato : 15-06-03 22:17

Gik for første gang i en snes år igennem Randersgade i går - og
studsede. Sig mig, lå der ikke en sportshal af en eller anden art
i begyndelsen af gaden, dér hvor der nu er opført et par nye(re)
beboelsesejendomme, altså ved husnumrene 7-19 cirka?

--
Forbindtligst:
Jørgen Grandt / Mails til mig er minus 'men'

Fra : Hugh Watkins

Dato : 16-06-03 03:17

"Jørgen Grandt" <Unstable@ButOnCable.dk> wrote in message news:bcinpa$5qb$1@sunsite.dk...
> [...]
> i begyndelsen af gaden, dér hvor der nu er opført et par nye(re)
> beboelsesejendomme, altså ved husnumrene 7-19 cirka?

Københavns Badminton Klub

Badminton hal brændt noget år siden
http://www.kbknet.dk/

KBK
Krausesvej 12
2100 København Ø
Telefon (+45) 35 38 72 92
Fax (+ 45) 35 38 72 91
kbkmail@get2net.dk

hal blev indviet i 1994

nok blev branden et vendepunkt for klubben - takket være hårdt arbejde af mange medlemmer og en smule held. En ny hal rejste sig på
Krausesvej, klubben fik mange nye medlemmer og økonomien blev saneret.
<<

Hugh W

2100 Ø

begin 666 dot.gif
K1TE&.#EA`0`!`( ``/___P```"'Y! $`````+ `````!``$`0 ("1 $`.P``
`
end

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 16-06-03 03:41

"Jørgen Grandt" <Unstable@ButOnCable.dk> skrev i en meddelelse
> Sig mig, lå der ikke en sportshal af en eller anden art
> i begyndelsen af gaden, dér hvor der nu er opført et par nye(re)
> beboelsesejendomme, altså ved husnumrene 7-19 cirka?

Det var tæt på - jeg ga' da gerne en kop!

Nå, Hallen brændte jo for en halv snes år siden og KBK mageskiftede grunden
med en anden lidt nede af Krausesvej, hvor den nye hal blev opført i stedet.

På brandtomten blev der i stedet bygget plejehjem.

--
Poul Erik Jensen - jep@genealog.dk
www.genealog.dk - www.skolekammeraten.dk

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 16-06-03 09:09

Poul Erik Jensen skrev bl.a.:

> Det var tæt på - jeg ga' da gerne en kop!
>
> Nå, Hallen brændte jo for en halv snes år siden og KBK mageskiftede grunden
> med en anden lidt nede af Krausesvej, hvor den nye hal blev opført i stedet.

Tak til begge svarere. KBK var det jo, ja.