"Device font" sletter formatering
Fra : Mette Ott

Dato : 15-06-03 22:16

Jeg har en brødtext hvor jeg bruger "device fonts". Den skal
desuden have lige margener. Men den formatering forsvinder (der
kommer alm. venstrestilling af texten) når den browses. Hvad kan
man gøre?

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Malene Maare

Dato : 16-06-03 15:34

> Jeg har en brødtext hvor jeg bruger "device fonts". Den skal
> desuden have lige margener. Men den formatering forsvinder (der
> kommer alm. venstrestilling af texten) når den browses.

Hej Mette,
Jeg har ikke lige testet dit eksempel, men jeg ved, at man ikke
kan bruge device font ved fx. roteret tekst - det kunne være
denne store følsomhed overfor formatering....

Hvis det ikke er meget tekst, du skal formatere, kunne du så ikke
gøre det "i hånden"? Og lave tvungen linieskift og så fordele
teksten med noget letter-spacing?

VH
Malene

Fra : Mette Ott

Dato : 18-06-03 21:27

Malene Maare wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:

> [...]
>
> Hvis det ikke er meget tekst, du skal formatere, kunne du så ikke
> gøre det "i hånden"? Og lave tvungen linieskift og så fordele

Hej Malene!
Nej, det kan jeg ikke for når jeg ser på flashfilen viser den texten
med lige margener. Det er først når jeg uploader at den flytter
rundt på texten. Så jeg ved ikke hvor jeg skal lave tvungne
linjeskift osv.
vh
Mette