død bærbar
Fra : LHS

Dato : 15-06-03 18:50

Hej

Min bærbare mitac begyndte pludselig at opføre sig mærkeligt. Da jeg
genstartede den nåede den kun til detect ide hvorefter den står og bios
bipper med nogle (halv) lange bip. Er min harddisk gået ?

Nogle forslag ?

Lars HS

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 15-06-03 23:14

Ja det kan det tyde på, eller harddisken har ikke kontakt med interfacet,
tjek efter, og evt presse alle
ic kredsene der sidder i sokkel ned, de kan være rystet løs.

/ T Rex

Fra : Jasper Norman

Dato : 16-06-03 00:22

Prøv evt at rokke lidt ved RAM´en det kan være at den har rystet sig løs.
Skete ved min ThinkPad

/ Jasper

Fra : Henrik Hilskov

Dato : 16-06-03 08:09

Bipene betyder noget. Jeg har koden skriv lydene til mig udtryk i
rækkenfølgen af korte og lange bip

Fra : Henrik Hilskov

Dato : 24-06-03 13:48

> [...]
>
> Nogle forslag ?
>
> Lars HS
>
> noter dig hvordan lydene er efter formen langt bip kort bip osv. jeg har
afkodningstabellen for bipene