sude rapport
Fra : Schuberti

Dato : 15-06-03 18:47

jeg var ude her til morgen og fiske efter suder og det gik fint, fik 3 styks
inden for kort tid, men den ene af var mærkelig!

den havde meget store gatfinner, de så helt forkerte ud og var meget stive i
den!
derudover havde den to udvækster lige over gatfinner, så ud som om den havde
noget liggende på tværs i maven!

nogen der har en teori eller forklaring?

jeg undrede mig meget, kunne selvfølgelig havde sprættet den op, men jeg
satte dem alle ud igen-- så kan de blive lidt større!

mvh
schuberti

Fra : Thomas

Dato : 15-06-03 20:59

Det er meget enkelt. Du fangede en hansuder.
Hilsen
Thomas