dårlig grafik på bærbar Thinkpad
Fra : Morten Larsen

Dato : 15-06-03 18:09

Hej

Min svigerinde har følgende bærbare:
IBM Thinkpad type: 2635
96 MB ram
processor: pII - fart: ? et gæt er omkring 300Mhz
win 98 2.edition
Skærmkort iflg. win: Neomagic Magic Media 256 AV

Hun piver over at hun ikke kan spille et spil med lidt grafik der
hedder AirXonix. Det kan hun heller ikke, fordi maskinen kan slet ikke
følge med. Til dem der ikke kender spillet, vil jeg sige at det er
ikke særlig avanceret, men dog lidt 3D-agtigt.

Jeg har prøvet at hjælpe hende ved at indstallere dx-9, men
det har ikke den store effekt - billederne ruller frem, og styringen i
spillet er forsinket.

Kan dette fikses ?

Morten

Fra : Morten Larsen

Dato : 15-06-03 18:12

Har lige fundet dk.edb.hardware.baerbar, så jeg hopper derover,
undskyld forstyrrelsen

Morten