"Sensor" til Infrarød interface
Fra : iddqdATworldonline.d~

Dato : 15-06-03 17:31

På mit motherboard er der tilslutning til en IR sensor (Eller hvad det
nu hedder), men hvor køber man en sådanne dims?

mvh

Bruno

Fra : THS NIEL

Dato : 15-06-03 21:10

> På mit motherboard er der tilslutning til en IR sensor (Eller hvad det
> nu hedder), men hvor køber man en sådanne dims?

En pc-butik! Eller måske hos en elektronikbutik.

/Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 15-06-03 22:26

Et lille tillægs?
Hvordan arbejder PC'en med den....
Skal der opsættes netværk, eller er det ligesom seriel-kabel.

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 16-06-03 08:58

THS NIEL wrote:

> En pc-butik! Eller måske hos en elektronikbutik.

Kan du præcisere lidt, jeg spørger jo ikke i gruppen fordi jeg ikke har
kigget på nettet først. Hvis der er noget på f.eks. edbpriser så gemmer
de det ret godt.

Mvh

Bruno

Fra : LC

Dato : 16-06-03 19:40

Jymodata i Fredericia har det du søger vil jeg mene
75935543
ell. www.jymodata.dk

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 18-06-03 12:48

LC wrote:
> Jymodata i Fredericia har det du søger vil jeg mene
> 75935543
> ell. www.jymodata.dk

Tak, jeg vil straks kigge.

Mvh