Flueline
Fra : KPP

Dato : 15-06-03 16:20

Hej fiskefreaks

Jeg skal have ny flueline til min Scierra TI+ stang. Der skal være en WF #7.
Vil i give mig nogle forslag. Jeg fisker kun fra kysten så det skal være til
saltvand. Evt. findes der nogle gode tilbud rundt om i landet.

Tak

Kenn

---

Fra : Jacob Bech Hansen

Dato : 15-06-03 18:51

Hej Kenn.

Jeg går selv med en Vision extreme distance ved kysten.
Jeg synes den er utrolig god og kaste med, den har en utrolig tynd
skydeline, så den minder meget om et skydehoved med skydeline bare sat
sammen.

Mvh Jacob

Fra : Leif

Dato : 15-06-03 19:15

Scierra's hedder XDA - fås også med selvlysende skydelinedel.
Virker fint på min HMS 9,4" #6/7
Check selv lige på Scierra.dk

Mvh, Leif

Fra : Brian Poulsen

Dato : 20-06-03 17:53

Hej.

Rio's Windcutter er også ganske fin.
Bruger selv denne line til kysten, dog kun i klasse 6.