choice kattemad
Fra : Hrönn Samsonardóttir

Dato : 15-06-03 15:18

I går var jeg ude at købe mad til misserne ( i Maxizoo ) og der fik jeg
øje på nyt product som jeg ikke har set før. Det hedder Choice og er fra
Nutro, da begge mine katte er neutraliserede hæftede jeg mig især ved at
det har et lavt magnesium- indehold, fra 0,075 til 0,090 % som det
højeste. Er der nogen der kender Choice og er det et godt product ? Jeg
plejer at købe RC eller Hill´s og det er mine katte godt tilfreds med
men jeg lagde mærke til at Choice er en anelse billigere pr.kilo.

Med venlig hilsen
Hrönn Samsonardóttir
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Randi Skindbjerg Kri~

Dato : 15-06-03 18:27

> Nutro, da begge mine katte er neutraliserede hæftede jeg mig især ved at
> det har et lavt magnesium- indehold, fra 0,075 til 0,090 % som det
> højeste. Er der nogen der kender Choice og er det et godt product ?

Nu skal du lige være opmærksom på at det ikker er tørstof % der er tale om
her... en kat anbefales ikke at få mere end max 0,1 % Tørstof magnesium. Så
afhængie af indholdet af vand skal du lige ligge lidt ekstra magnesium til.
(ved godt det lyder indviklet)

Hvis der for eksempel er 8 % vand i vil indholdet af magnesiun i tørstof
svare til 0,11 %

Randi