Endnu en nultur på Lynetten
Fra : David Konrad

Dato : 15-06-03 14:07

Hvad foregår der? Det virker helt unaturligt. Næste gang - tirsdag - tager
jeg til Tuborghavnen, tror jeg. Hvor tager i andre fra "Homr" hen, når i
fisker?

Fra : Herbert

Dato : 15-06-03 15:55

> Hvad foregår der? Det virker helt unaturligt. Næste gang - tirsdag - tager
> jeg til Tuborghavnen, tror jeg. Hvor tager i andre fra "Homr" hen, når i
> fisker?

Hvor ved Tuborghavn?
Fisker mest selv ved Knud R. Har ikke været der de sidst 14 dag. Men minstet
en pæn havørrede 4-6 kg Men sådan går det nå man har travlt og klummere
med bremsen.......

/Erik

Fra : David Konrad

Dato : 16-06-03 14:26

"Herbert" <herbert007@hotmail.com_remove> skrev i en meddelelse

> Hvor ved Tuborghavn?

Tja - én af molerne. Har kun været der én gang tidligere for over et år
siden hvor jeg farede vild Regner med at tage til Hellerup og så gå ned
til havnen derfra - nogen forslag?

> Fisker mest selv ved Knud R.

Hvad er det?

>Har ikke været der de sidst 14 dag. Men minstet
> en pæn havørrede 4-6 kg Men sådan går det nå man har travlt og
klummere
> med bremsen.......

Du har da i det mindste oplevet noget levende i vandet - ikke engang en
krabbe har jeg set ude på Lynetten ;-(

Fra : Herbert

Dato : 16-06-03 19:07

> Hvad er det?

Knud Rasmussen statuen som ligge lidt oppe af standvejen. Kræver dog waders

/Erik

Fra : D-Fly

Dato : 26-06-03 19:50

"David Konrad" <david_konrad@hotmail.com> wrote in

> Hvad foregår der? Det virker helt unaturligt. Næste gang - tirsdag -
> tager jeg til Tuborghavnen, tror jeg. Hvor tager i andre fra "Homr"
> hen, når i fisker?

jeg har sammen med min fiske makker , erklaret lynetten og B&W for fiske
død... har haft 8 nul ture der nede i træk.
et eller andet er der sket for det er ikke i nærheden som i gamle dage.

--
MvH

"Jeg bryder mig ikke om fanatisme, - kun når man er forelsket." Kim Larsen