Om at slette det HELE
Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 15-06-03 07:03

Hej Nyhedsgruppe

Jeg benytter Front Page 2002 til mine hjemmesider. Nu har jeg så fået et
problem med programmet. Den har lavet flere og flere fejlmeddelelser, og vi
har checket det med udbyder og det er ikke der fejlen ligger. Jeg kan godt
arbejde i Front Page blot jeg ikke up - og downloader med den for det er der
alle fejlene kommer. Jeg har forsøgt at slette hele Front Page for at lægge
den ind igen, men når jeg sletter min Front Page tror jeg ikke jeg får det
hele med, for når jeg har lagt den ind på ny, kommer der nogle
fejlmeddelelser om mapper og andet som slet ikke eksistere mere, og der er
stadig de samme fejlmeddelelser som før jeg slettede programmet. Når jeg
sletter går jeg ind i kontrolpanel-tilføj/fjern programmer-fjern Front Page.

Ja så mit simple spørgsmål er hvordan kan man slette hele Front Page??

MVH

Karen

Fra : Henrik Lange

Dato : 15-06-03 16:26

> Ja så mit simple spørgsmål er hvordan kan man slette hele Front Page??

En ganske alm UNINSTALL skulle gøre det.... og bagefter kan du jo lige
tjecke at bibloteket er fjernet inkl alle filerne deri ;0)
--

Mvh.

Henrik Lange
henrik-lange@stofanetREMOVETHIS.dk
http://home1.stofanet.dk/henrik-lange
- - -

Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 17-06-03 15:15

"Henrik Lange" <henrik-lange@stofanetREMOVETHIS.dk> skrev i en meddelelse

> En ganske alm UNINSTALL skulle gøre det.... og bagefter kan du jo lige
> tjecke at bibloteket er fjernet inkl alle filerne deri ;0)
> [...]
Hej Henrik

Tak for svar.

MVH

Karen

Fra : Karen Marie Madsen

Dato : 19-06-03 12:12

"Karen Marie Madsen" <kmmadsen@post99.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "Henrik Lange" <henrik-lange@stofanetREMOVETHIS.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Så let gik det nu alligevel ikke. Jeg gik meget metodisk til værks, men
selvom både har slettet programmet i tilføj/fjern programmet og søgt på
Front Page og slettet alle filer indstillinger og mapper der hedder det, så
er der stadig nogle rester. Som det ser ud lige nu får jeg en fejl når jeg
vil ind på min hjemmeside (serverfejl Cannot open we80.cnf" no such file or
folder) den fejlmeddelse er kommet både før og efter jeg har slettet Front
Page 2002. Jeg ved ikke om den fejl referer til en serverfejl eller en fejl
i min Front Page. Fejlen bevirker at jeg overhoved ikke kan komme ind på min
hjemmeside igennem Front Page.

MVH

Karen