Trådløs Netværk
Fra : Jeppe Kahl Jepsen

Dato : 15-06-03 07:21

Hejsa gruppe:
Da jeg bor på landet og ønsker at kunne bruge min bærbare Pc over det hele
vil jeg derfor invisterer i et lille trådløs netværk.. Jeg har TDC ADSL, og
en Nem PC.
Jeg har set på en Linksys trådløs router fra tdc BEFW11S4 og tilsvarende et
trådløs netkort til min bærbare... Linksys Wireless PCMCIA kort 11Mbps
er dette et godt valg? Er det svært at lave?
adsl modem - Linksys router - PCMIA kort...
er det stabilt - skal kun bruges til Internet...

VH Jeppe Kahl Jepsen

Fra : WE

Dato : 14-06-03 23:35

Du er vist nødt til at fortælle, om der er tale om et husmandssted eller en
landbrug på 100 tønder land

v.h.

Fra : Jeppe Kahl Jepsen

Dato : 15-06-03 16:55

der er om tale om et husmandssted...
ønsker at bruge det op til 100 meter udenfor og
20 meter indenfor... men bare ved 1 mb.. da det er mere end nok til
internet....

VH
Jeppe

Fra : MN

Dato : 15-06-03 13:38

"Jeppe Kahl Jepsen" <kahl@mail.dk> wrote in message
> der er om tale om et husmandssted...
> ønsker at bruge det op til 100 meter udenfor og
> 20 meter indenfor... men bare ved 1 mb.. da det er mere end nok til
> internet....

Vær venlig at stille din tidszone til +0200

Mogens