c til Pic
Fra : Søren

Dato : 14-06-03 19:37

Hej jeg er ikke klar over om det er det rigtige sted men jeg prøver.

det jeg vil høre om, er om der er nogen der kan anbefale en god
editor/kompiler til c som kan bruges til microchips PIC'er, jeg har kigget
lidt rundt på nettet, men kan ikke finde noget er fænger, det der er det
største problem er at der mange gange mangler dokumentation.

jeg har en del kendskab til C++ og asm, også ville jeg gerne kombiner disse
to.

jeg bruger i forvejen Picasm "software" og picstart+ "hardware" begge fra
microchip

på forhånd tak

Fra : -Uncle-

Dato : 14-06-03 19:47

Hej
Jeg bruger selv hitech og er ganske godt tilfreds.
http://www.htsoft.com

Jens

Fra : Søren

Dato : 16-06-03 18:06

mange tak for hjælpen jeg tror at jeg har fundet noget jeg kan bruge.