erm.. cellers farver?
Fra : Thomas Brejner

Dato : 14-06-03 14:43

Jeg har lavet et simpelt asp script som bare udskriver en hel masse data,
altså dataerne står i en celle som den så bare udskriver. Men så vil jeg
have sådan at den første er sort så hvid så sort så hvid osv. Hvordan gør
jeg det?

Fra : Jesper Stocholm

Dato : 14-06-03 15:05

Thomas Brejner <thomasb@postbilen.dk> skrev:
>Jeg har lavet et simpelt asp script
> [...]

Det må være noget i retning af

<%
dim sColor
sColor = "#ffffff"
%>
<% do while not rs.EOF
if sColor = "#ffffff" then
sColor = "#000000"
else
sColor = "#ffffff"
end if
%>
<% rs.MoveNext
loop
%>

Ovenstående kan sikkert gøres mere simpelt, men det forklarer
hvordan idéen er.

--
* Jesper Stocholm *
* *

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 14-06-03 16:10

"Thomas Brejner" <thomasb@postbilen.dk> wrote in message
> [...]
> have sådan at den første er sort så hvid så sort så hvid osv. Hvordan gør

<%

If CellColor = "#FFFFFF" Then
CellColor = "#E9E9E9"
Else
CellColor = "#FFFFFF"
End If

%>

--

Mvh / Regards
-=< Christian >=-

Fra : Thomas Brejner

Dato : 14-06-03 17:11

> <%
>
> If CellColor = "#FFFFFF" Then
> CellColor = "#E9E9E9"
> Else
> CellColor = "#FFFFFF"
> End If
>
> %>

det synes jeg ikke jeg kan få til at virke :(

Fra : Christian M. Nielsen

Dato : 14-06-03 17:30

> det synes jeg ikke jeg kan få til at virke :(

sådan ser den kode ud jeg bruger (barberet ned til det du skal bruge)

<% Do While Not oRs.EOF

If CellColor = "#FFFFFF" Then
CellColor = "#E9E9E9"
Else
CellColor = "#FFFFFF"
End If
%>

<%
oRs.MoveNext
Loop
%>

Fra : Thomas Brejner

Dato : 14-06-03 17:54

> sådan ser den kode ud jeg bruger (barberet ned til det du skal bruge)

> <% Do While Not oRs.EOF
>
> If CellColor = "#FFFFFF" Then
> CellColor = "#E9E9E9"
> Else
> CellColor = "#FFFFFF"
> End If
> %>

> <%
> oRs.MoveNext
> Loop
> %>
Det skal du da have tak for, nu virker det. Nu ser det da lidt bedre ud :)