Database til opskrifter
Fra : Steen Højengaard

Dato : 14-06-03 08:43

Hej i NG
Hvor kan jeg finde en god database til opskrifter?
__________________________________________________________________ ICQ#:
24146681 Current ICQ status: + More ways to contact me

Fra : Rico Wind

Dato : 14-06-03 08:51

"Steen Højengaard" <stho@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i NG
> Hvor kan jeg finde en god database til opskrifter?

Mener du hvilket database produkt du skal bruge, eller om der allerede
findes et produkt med indbygget database hvor du kan sætte din opskrifter
ind?

Fra : Steen Højengaard

Dato : 15-06-03 12:24

Jeg mener om der er lavet noget der allerede kan bruges

Fra : Rico Wind

Dato : 15-06-03 12:56

> Jeg mener om der er lavet noget der allerede kan bruges
>
> "Rico Wind" <rw@INGEN-SPAM.rico-wind.dk> skrev i en meddelelse

Så tror jeg ikke du er i den rigtige gruppe!

/rw