Nyheds-system
Fra : Niclas

Dato : 13-06-03 22:23

Hej alle sammen..

Er der nogen der gider gøre mig den tjeneste at lave et
nyheds-system?? Jeg kan bruge PHP, SSI, CSS og har en MySQL
database..
De eneste krav jeg har til det er at det ikke er for bredt, er i
sort hvis, med size 1 og skrifttypen arial

På forhånd tak

M.V.H Niclas

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 13-06-03 22:50

Niclas <NG@frac.dk> wrote in news:bcdfb0$eh6$1@sunsite.dk:

> [...]
> database..
> De eneste krav jeg har til det er at det ikke er for bredt, er i
> sort hvis, med size 1 og skrifttypen arial

Hvem skal faktureres for arbejdet? :)

PS: Stillinger annonceres i dk.opslag.stillinger
I øvrigt _er_ der allerede lavet et hav af nyhedsscripts, kig selv lidt på:
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/News_Publishing/index.html

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Lars Dybdahl

Dato : 14-06-03 06:58

Niclas wrote:
> Er der nogen der gider gøre mig den tjeneste at lave et
> nyheds-system?? Jeg kan bruge PHP, SSI, CSS og har en MySQL
> database..

Jep - bare ring 20331241, helst i alm. arbejdstid.

Lars.

--
Freelance programmør
Programmering mod timebetaling

Fra : Kim Emax

Dato : 14-06-03 10:54

Niclas wrote:

> [...]
> database..
> De eneste krav jeg har til det er at det ikke er for bredt, er i
> sort hvis, med size 1 og skrifttypen arial

Jeg tager gerne imod opgaver, du kan selv bestemme skrifttype, size og
farver.

--
Take Care
Kim Emax - Freelance programmør