Agilty bog!
Fra : Louise & Jesper

Dato : 13-06-03 21:46

Hej Ng

Er der nogen der ved om man kan få Marie Hanssons bog "Endnu mere agility"
på dansk eller engelsk og evt. hvor?
Kender i til andre gode agility bøger?

Vh Louise

Fra : Gitte S. Eriksen

Dato : 13-06-03 22:00

Hejsa

Jeg har selv lige fået en bog i gave som hedder:
Den Internationale agility hund skrevet af : Peter Lewis, den ser efter min
mening god ud

MVH
Gitte

Fra : Mari

Dato : 13-06-03 22:34

> [...]
> Hej Ng
>
> Er der nogen der ved om man kan få Marie Hanssons bog "Endnu mere agility"

De to første er oversat af http://www.agilitryk.dk , men den sidste
ved jeg ikke - om den er oversat.

Forlaget har tilbud på 565 SKK for alle tre bøger (svensk)

http://www.jycke-tryck.se/bocker.htm

http://w1.462.telia.com/~u46215207/hundtips.htm

Check også lige priser med Canis - pga. at du derved kan spare
valutagebyret.

http://www.canis.no/redirect.php?target=/agility/

/Mari