Upload af filer...?
Fra : Magnus

Dato : 13-06-03 20:37

Med følgende formular vil jeg uploade filer til min server.
Jeg har nu uden held fosøgt at gennemskue diverse dovnloadede eksempler for
at finde den letteste måde hvorpå at den i formularen valgte fil bliver
uploadet.

Nogen som kender et let eksempel på hvordan den del af min formular som
gemmer filen på serveren skal se ud?

/Magnus

<FORM NAME=form ENCTYPE=multipart/form-data
ACTION=admin-filer.asp?mode=upload&mappe=upload/ METHOD=POST>"
<input TYPE=file NAME=fileupload>
<INPUT CLASS=SUBMIT TYPE=submit VALUE=Upload NAME=Enter>
</FORM>

Fra : Jacob Winther

Dato : 14-06-03 08:39

> [...]
> <input TYPE=file NAME=fileupload>
> <INPUT CLASS=SUBMIT TYPE=submit VALUE=Upload NAME=Enter>

Hej Magnus

Har fundet et ok eksempel på MSDN.

http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/dnasdj01/ht
ml/asp0900.asp

Viser både hvorledes du parser HTTP requestet der indeholder filen og
hvorledes du gemmer filen på serverens harddisk.

Venlig Hilsen

Jacob Winther

---