Brummen/buldren fra CampLet????
Fra : Michael Jørgensen

Dato : 13-06-03 18:40

Er der nogen der har oplevet det?

fra ca. 60 km/t til ca. 100 km/t en udtalt buldren (lidt ligesom man kører
på striben i vejsiden, bare en del kraftigere og noget dybere).

Hjullejer og dæk er skiftet indenfor den seneste måned.

Ethvert godt råd er velkommen - vi kører til Italien på mandag (medmindre
der stdig buldres)!

Mvh
Michael

Fra : Henrik Morsing

Dato : 13-06-03 22:33

> fra ca. 60 km/t til ca. 100 km/t en udtalt buldren (lidt ligesom man kører
> på striben i vejsiden, bare en del kraftigere og noget dybere).
>
> Hjullejer og dæk er skiftet indenfor den seneste måned.

Brummede og buldrede det også inden leje- og dækskift?

Henrik

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 15-06-03 15:54

[snip]

> Brummede og buldrede det også inden leje- og dækskift?

Kun kortvarigt. Forsvandt efter nogle få km. Det gør det ikke nu.

Har checket lejerne. De fejler med garant ikke noget, så jeg mistænker de
nye dæk

Mvh
Michael

Fra : Per Olsen

Dato : 13-06-03 22:44

Vores gjorde det altid når den havde stået stille i længere tid. Vi havde
den stående på terrassen uden at støttebenene var skruet ned (så var den
nemmere at flytte rundt med) Jeg har altid troet at den muligvis var dækkene
der stod og blev "firkantede".

Det forsvandt af sig selv efter nogle kilometers kørsel (jeg ved ikke hvor
mange, lige pludselig var det jo bare væk)

Jeg ville nok bare køre til Italien, hvis lyden stadig er der når I når
derned, kan I jo bare køre hjem igen på et eller andet tidspunkt (f. eks.
efter et længere ophold)

Mvh. Per.

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 15-06-03 15:56

> [...]
> den stående på terrassen uden at støttebenene var skruet ned (så var den
> nemmere at flytte rundt med) Jeg har altid troet at den muligvis var

Jeg tror også nu (efter at ha' checket alt andet) at det er dækkene der ikke
er runde

> Jeg ville nok bare køre til Italien, hvis lyden stadig er der når I når
> derned, kan I jo bare køre hjem igen på et eller andet tidspunkt (f. eks.
> efter et længere ophold)

Det er hvad vi gør. Nemlig!

Tak for svaret

Michael

Fra : Jørgen L.

Dato : 15-06-03 16:18

> Jeg tror også nu (efter at ha' checket alt andet) at det er dækkene der
ikke
> er runde

Er de afbalanceret ? det kan også have en indflydelse

Hilsen Jørgen

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 15-06-03 20:25

"Jørgen L." <noemail@nospam.dk> wrote in message
> ikke
>
> Er de afbalanceret ? det kan også have en indflydelse

Jep - de er afbalanceret.

Mvh
Michael