Advarsel TISCALI
Fra : B.P [7100]

Dato : 13-06-03 14:12

Hej
Hvordan slipper men ud af TISCALI ?
har snart prøvet alt, telefon mails osv.
-----

I 2001/2002 havde jeg et surfer abbonement ved Tiscali, som man skulle
betale forud,
ville have ADSL, men det kunne de ikke levere på min adresse, så fil TDC
ADSL
den 13.februar 2002.
Havde betalt for surfer til den 24.april 2002, og opsagde så mit abbonement
i februar, til denne
dato.

Få så regninger rykkere hver 2 eller 3. måned, ringer til dem og forklarer
sagen,
og sidste var der en ung mand der sagde han skulle gøre mig en "tjeneste" at
slette den regning på 75.- kr. Sagde han IKKE skulle gøre mig en tjeneste,
da jeg IKKE skyldte dem noget.

Idag kom så en RYKKER 2, hvis ikke den blev betalt inden 5 dage, ville de
gå til incasso, nu var det 3 x renter og gebyr ialt 225.44 der skulle dække
en periode
9.februar "2003" til 7.maj"2003" over et år siden jeg har haft noget med
dem at gøre.
"GÅR DEN SÅ GÅR DEN " ..men den går ikke her.

20 minutters ventetid, for at ringe dem op, og få at vide, at med det
kundenummer
skylder jeg ingenting, skal bare rive rykker i stykker.
( Men vil vædde med der kommer en ny om 3 måneder )

Sjovt nok fik jeg i en anden kuvert en kreditnota, hvor jeg har 57.50
tilgode
for en periode 5.november 2002 - 29.november 2002 ( ca: 7 mdr.efter ophørt
abb. )

De har ikke styr på en skid ved Tiscali.

Opsage samarbejde april 2002, så de skulle have tid til at få styr på
sagerne.

mvh. Bent Pedersen, Vejle

Fra : Claus O

Dato : 13-06-03 14:49

"B.P [7100]" <4711@pc.dk> wrote

> De har ikke styr på en skid ved Tiscali.

Det er vist almindeligt kendt, de kan pisse af h.... til nu de ikke
engang kan finde sponsorpenge mere......
Men, når du vil i kontakt med dem, så lad være med at ringe
hvis du kan undgå det, skriv istedet ET BREV (jeg mener hvis
meget vigtigt, du også kan få en kvittering på et ikke anbefalet
brev, ved at betale nogle få kr.)
www.lortetiscali.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-09-03 09:57

HØRT. LAD OS ALLE HÅBE PÅ AT FIRMAET BUKKER UNDER...