upload
Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 13-06-03 11:20

Hej gruppe.

Håber at I kan hjælpe.

Jeg har nu købt et domæne på B-one, og vil gerne ligge en "her kommer snart
en hjemmeside"-side ud som prøve.

Min frontpage 2000 låser totalt, når jeg trykker udgiv webside. Det har jeg
prøvet før ved opret webside, så derfor har jeg i stedet hentet "cuteftp" og
vil bruge den.

Jeg har installeret den korrekt (mener jeg) og udfyldt alle felter med
oplysninger. Alligevel vil den ikke forbinde. Jeg får følgende fejl:

STATUS:> Connect: Friday 12:17:02 06-13-2003
STATUS:> Connecting to ftp.pernille-kennet.dk
STATUS:> Connecting to ftp.pernille-kennet.dk (ip = 195.47.247.44)
STATUS:> Socket connected. Waiting for welcome message...
ERROR:> Timeout
ERROR:> Can't log in. Still trying...

Nogen ideer til, hvad jeg gør forkert ??

Hilsen
Pernille

Fra : Per Koch Jensen

Dato : 13-06-03 14:11

Hvis du bare klikker på det link du selv har skrevet længere nede, kommer du
ind og skal så bare skrive dit bruger navn og password..

Internet Explore er ikke så hurtigt, men det virker godt nok. Men hvis du
skal uploade meget data, så prøv at skrive oplysningerne igen i cuteftp, men
skriv ikke ftp foran...

Jeg kan heller ikke uploade med FrontPage

mvh Per Koch Jensen

---

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 13-06-03 14:21

Det virker mere at være en fejl på serveren end hos dig, så snak lidt
med supporten.

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 13-06-03 15:11

Hej

Tak for jeres svar.

Det viste sig at være min firewall, som blokerede. Den er slået fra nu, og
så virker såvel upload fra Frontpage som vha Cute.

Hilsen

Pernille

----- Original