Browser
stl_s 3840
arlet 2470
IE 6.1 sløv (kører på HDD)
Fra : Peter Fjelsten

Dato : 13-06-03 10:51

Jeg bruger kun IE til DanskeNetbank og SkandiaBanken fordi de
klythoveder ikke har adgang for Opera.

På de seneste er IE (eller med den skal jeg bruger: MYIE) blevet
utrolig langsom (ikke så meget til at åbne, men til at hente sider).

Den kører ofte meget på harddisken - men ser ikke ud til hverken bruge
specielt meget CPU eller Mem.

Nogen idéer?

--
Peter Fjelsten AMD K7-700, 256 RAM, Matrox G550 Dual:
1600*1200 (32 bit, large fonts)

Fra : Mik

Dato : 18-06-03 21:43

"Peter Fjelsten" <nospam@adr.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> XP Prof US SP1 1280*1024 (32 bit, large fonts).
> TheBat (SpamPal), Opera (Adsubtract), XNews, Kaspersky AVP, Kerio PFW.

Hej Peter

Du har vel ikke installeret sikkerhedsopdatering Q811493 den version der
først var ude sløvede IE temmelig meget. Du kan se under tilføj/fjerne
programmer om du har den installeret, hvis du har så fjerne den og se om det
ikke bliver bedre. Microsoft har lagt en bedre ud nu

Mikk