Klæd din kat på! (Link)
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 13-06-03 10:10

Hej

En ven har lige sendt mig dette link. Her kan man købe sy-selv-sæt til
sin kat og den bliver sååå yndig! (Der er billeder.)

http://www.petoffice.co.jp/catprin/english/#hiyoko

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig overnatning i Nordjylland
http://www.bierstedjuletraeshandel.dk, æresporte og gran

Fra : Ann *DagensDyr.dk*

Dato : 13-06-03 11:03

> [...]
>
> Mvh Trine
>
> --
> Nyhedsgrupper er ikke Jeopardy, svar efter spørgsmålet!

Jeg synes nu altså at det er synd for kattene
Jeg forstår slet ikke hvorfor man dog skulle have lyst til at klæde sine dyr
ud ?

Venlig Hilsen

Ann
--
www.dagensdyr.dk - Dit kæledyr på nettet !

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-06-03 11:03

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
> [...]
>
> En ven har lige sendt mig dette link. Her kan man købe sy-selv-sæt til
> sin kat og den bliver sååå yndig! (Der er billeder.)

Hejsa Trine.

Her er min mening så, at hvis man absolut vil give dyr tøj på, så køb en
dukke i stedet.
Godt nok står der at man kun skal bruge tøjet ved festlige lejligheder, tage
det billede man nu skal bruge, og så tage tøjet af kræet igen bagefter.
Hvad sjovt er der ved det?
Jeg synes det er ydmygende og lidet værdigt for dyret, hvadenten det er en
hund eller kat - ja, hvilket som helst dyr.
Dyr er dyr og ikke dukker eller små mennesker, og det synes jeg de skal have
lov at være i fred og med den naturlige værdighed de nu engang besidder.
Jeg kunne forstå hvis tøjet havde en praktisk betydning, men det har det
vist ikke i dette tilfælde.
Beklager, men her er min ellers udmærkede humoristiske sans stået af med et
brag.

Nu regner jeg heller ikke med at deltagerne i denne udmærkede gruppe farer
ud og køber hatte og andet Chat d' Couture til deres mislinger - det tror
jeg sgu I er for fornuftige til at spilde penge på.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 13-06-03 11:48

"Aragorn Elessar" <aragorn@NOSPAMwelles.dk> writes:

> "Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message

> Her er min mening så, at hvis man absolut vil give dyr tøj på, så køb en
> dukke i stedet.

Vi er helt enige. Det var mere fordi jeg mener det er latterligt, at
jeg postede linket.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 13-06-03 11:58

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> wrote in message
-snippe-

> Vi er helt enige. Det var mere fordi jeg mener det er latterligt, at
> jeg postede linket.
>
> Mvh Trine

Hej Trine.

Jeg kunne ikke være mere enig.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk

Fra : Jette

Dato : 14-06-03 01:50

"Aragorn Elessar" skrev:
> Her er min mening så, at hvis man absolut vil give dyr tøj på, så køb en
> dukke i stedet.

.... jeg er også enig - iøvrigt har jeg engang hørt, at det er nedværdigene
for dyrene, da de godt kan mærke, når de er til grin. Jeg kan selvfølgelig
ikke huske hvor eller hvornår jeg har læst det, så jeg ved ikke om det er
rigtigt. Jeg synes dog det lyder sandsynligt, da dyrene jo også har
følelser...

Mvh. Jette

Fra : Pernille Scharff

Dato : 13-06-03 11:43

Hej Trine og andre rødder,

jeg må indrømme at jeg grinede godt og grundigt - både af ideen, de kiksede
kostumer og den ualmindeligt højtravende tekst på "Japlish" (OT: se i øvrigt
flere fantastiske eksempler på www.engrish.com)

Det er altså kun japanere eller 'kanere der kan finde på den slags. Og jeg
er helt enig, det er da synd for katten at blive klædt ud og fotograferet
(især hvis det skal foregå så hysterisk som i sidens vejledning ). Men
jeg kunne nu ikke lade være med at grine ad tanken om Choko iført Anne fra
Grønnebakken-rød paryk, det ville være et ømt syn! Jeg er i øvrigt helt
sikker på at Choko foretrækker at ligge og møve rundt nede i et par af
Jespers lettere sure sandaler i stedet for....

/Pernille

Fra : Ann K

Dato : 13-06-03 11:53

Tak Pernille!
Lige mine ord!
Som udgangspunkt kunne jeg da heller ikke finde på at klæde nogen af Banden
ud... men det der fårekostume ville altså være alletiders, når Namacoola
alligevel render rundt og bliver hyrdet af Dise (Shetland SHEEPdog) *GGG*
Åh ja... bare tanken!! Sikke nogle billeder...

Mvh Ann

Fra : Pernille Scharff

Dato : 13-06-03 11:59

> [...]
> alligevel render rundt og bliver hyrdet af Dise (Shetland SHEEPdog) *GGG*

LOL - og så endda med justerbare horn der kan placeres både foran og bagved
ørerne, hold da op, det ville være rigtig meget fint ;-D

/Pernille

Fra : Kitty Leopold

Dato : 13-06-03 15:04

Billederne er da sjove, og hvor ser den nuttet ud. Godt det kun er
billeder, men man får da et godt grin.

Kitty

Fra : Else Gyldenkærne

Dato : 14-06-03 19:00

Hvor åndet Men sig mig, er det en American Curl eller Scottish Fold, den
der ser ud som om den har prøvet hattene lidt for mange gange?

Mvh. Else.

Fra : Kate

Dato : 14-06-03 19:29

Trine Kornum Christiansen <news@trinekc.dk> wrote in

> http://www.petoffice.co.jp/catprin/english/#hiyoko

Jeg kan altså godt forstå kattene ser sure ud på billederne

Mine er født med det tøj på de skal være i ført hele livet og det
klæder dem egentligt ret godt

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar