Hente data i wordskabelon og ligge i datab~
Fra : Peter Nørregaard Ras~

Dato : 13-06-03 09:18

Er det muligt hente de intastede data ud af en skabelon i Word og ligge dem
i en database. og hvis det er hvordan kommer jeg så igang?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-06-03 09:21

"Peter Nørregaard Rasmussen" <peter@inet.dk> wrote in message
> Er det muligt hente de intastede data ud af en skabelon i Word og ligge
dem
> i en database. og hvis det er hvordan kommer jeg så igang?

Via ASP?
Og jow det er muligt
Du skal have fat i noget automatisation af word

mvh/Peter Lykkegaard

Fra : Peter Nørregaard Ras~

Dato : 13-06-03 12:24

Ved du hvor jeg kan finde noget information?

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 13-06-03 12:36

> Ved du hvor jeg kan finde noget information?

http://www.4guysfromrolla.com/webtech/062402-1.shtml
http://www.serverwatch.com/tutorials/article.php/1493361
http://www.desaware.com/Articles/StgPropL3.htm

- Peter Lykkegaard