MS Windows
briani 27239
Efter nogle updates fra Micrisoft Update v~
Fra : Henrik Sørensen

Dato : 12-06-03 21:20

Jep som subj. siger virker min Game Voice Share ikke mere..

Jeg har hørt fra en ven at det kan ha noget at gøre med at messenger
er blevet opdateret eller en anden driver i systemet er blevet
updateret.

Men ihvertfald når jeg starter GameVoice Share op, kommer der en fejl
ang. DirectPlay Voice Setup..
Fejlmeddelsen lyder helt præsict:

"An error occurred during DirectPlay Voice Setup.
The error code is 0x80004005."

Jeg har prøvet at afindstallere og ligge det ind igen.

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.

Fra : Leo E

Dato : 13-06-03 06:23

Henrik Sørensen <aaa@bbb.invalid> wrote in message news:<3ee8e067$0$48916$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
>
> "An error occurred during DirectPlay Voice Setup.
> The error code is 0x80004005."
>
> Jeg har prøvet at afindstallere og ligge det ind igen
Du har måske brug for en opdateret driver, prøv at søg
på: directplay drivers
Hilsen: Leo

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 13-06-03 07:24

Leo E wrote:
> Henrik Sørensen <aaa@bbb.invalid> wrote in message

> Du har måske brug for en opdateret driver, prøv at søg
> på: directplay drivers
> Hilsen: Leo

Er det ikke nok at have den nyeste DirectX..?
Men søger aligevel på "directplay drivers"...

--
Venlig Hilsen
Henrik Sørensen.