Danske fluebokser
Fra : T.E.

Dato : 12-06-03 21:16

Hei gruppe.
Det skal være en bedrift i Danmark som produserer fluebokser av skumplast.
Noen som vet hvem det er?

Hilsen Trond

Fra : Erik Mogensen

Dato : 14-06-03 07:49

Hej Trond

Det eneste jeg lige kan komme i tanke om er et mærke der hedder Danica som
laver fluebokse af plast med skuminlæg.
De er ok, men ikke superkvalitet

Erik

Fra : Ole Nørretranders

Dato : 15-06-03 20:21

Loop laver nogle glimrende flueæsker i skumplast, men det er vist et svensk
firma.

Se evt.: http://www.looptackle.se

Mvh Ole

Fra : Duck

Dato : 19-06-03 07:28

"T.E." <telvesta@start.no> skrev i en meddelelse
> Hei gruppe.
> Det skal være en bedrift i Danmark som produserer fluebokser av skumplast.
> Noen som vet hvem det er?

Jeg ved ikke om Snowbee er dansk, men denne her er i skumplast - kan flyde.
http://www.123nu.dk/lystfiskeri/tilbud_vistilbud.asp?menu=Tilbud&butik=Effek
t+Lageret

Erik