MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
bcc
Fra : Ukendt

Dato : 12-06-03 20:58

Hej NG, - jeg skal til at sende en mail af sted, der skal ud til mange
modtagere, og disse vil jeg gerne tilføje under "bcc". Denne kan jeg ikke
finde. Bruger Outlook XP.. Spørger man "hjælperen" siger denne, at bcc
feltet kan tilføjes, men ikke hvor!?
Håber i kan hjælpe
Mvh
/Ulrich

Fra : Henny

Dato : 12-06-03 21:04

<Ulrich> skrev i en meddelelse
> [...]
> modtagere, og disse vil jeg gerne tilføje under "bcc". Denne kan jeg ikke
> finde. Bruger Outlook XP.. Spørger man "hjælperen" siger denne, at bcc

Vis/vis alle brevhoveder.

Mvh.

Henny Stewart

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-03 21:14

> Vis/vis alle brevhoveder.
>
> Mvh.
>
> Henny Stewart

Hej Henny - jeg har ikke den der hedder "alle brevhoveder".. Er det i selve
O, eller er det i den mail man åbner?
På forhånd tak
/Ulrich

Fra : Ukendt

Dato : 12-06-03 21:18

- jeg har ikke den der hedder "alle brevhoveder".. Er det i selve
> O, eller er det i den mail man åbner?
> På forhånd tak
> /Ulrich

Jeg fangede den.
/Ulrich

Fra : Else Holm

Dato : 13-06-03 09:39

> [...]
> ikke finde. Bruger Outlook XP.. Spørger man "hjælperen" siger denne,
> at bcc feltet kan tilføjes, men ikke hvor!?

I min Outlook 2000 foregår det på følgende vis: Når du har åbnet en ny
mail, går du op i Vis > Bcc-felt og sætter flueben.

--
Else

Fra : Richard Thune

Dato : 13-06-03 09:44

<Ulrich> skrev i en meddelelse
> Hej NG, - jeg skal til at sende en mail af sted, der skal ud til mange
> modtagere, og disse vil jeg gerne tilføje under "bcc".
Klip
Er godt klar over hvorfor du vil bruge bcc, men der er et problem, i mit
tilfælde har jeg en postkasse med 3 mailadresser der kører på hver sin pc,
vi henter så kun post adresseret til den enkelte ved hjælp af
meddelelsesregler og da bcc adresser ikke fremgår af headeren vil en sådan
mail ikke blive hentet af nogen af os. Det er sansynligt at der er flere
derude med lignende setup.
Richard Thune

Fra : WE

Dato : 13-06-03 10:02

Hvis du sætter dine meddelelsesregler rigtigt op, betyder det, at den
første, der logger sig på, får bcc-meddelelserne.

v.h.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 14-06-03 07:09

In dk.edb.system.ms-windows, Richard Thune <rt@tdcXXXadsl.dk> says...
> vi henter så kun post adresseret til den enkelte ved hjælp af
> meddelelsesregler og da bcc adresser ikke fremgår af headeren vil en sådan

Så må I skifte til en udbyder der kan give jer en emailadresse hver
eller oprette jer hver en emailadresse et andet sted. Det kan ikke være
mening at alle vi andre skal tage hensyn til jer for sådan en bagatel...

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 14-06-03 07:41

Jesper G. Poulsen wrote:

> [...]
> eller oprette jer hver en emailadresse et andet sted. Det kan ikke være
> mening at alle vi andre skal tage hensyn til jer for sådan en bagatel...

Hør, Jesper, jeg synes, du bliver mere og mere radikal. Richard skrev
ikke, at det var et problem for ham. Han skrev, at det kunne være et
problem for Ulrich, hvis han bruger bcc, fordi han dermed risikerer, at
ikke alle modtager hans mails. Richard brugte så sig selv som et
eksempel på et setup, hvor en bcc-mail ikke ville komme frem.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-06-03 15:31

In dk.edb.system.ms-windows, Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk>
says...
> Hør, Jesper, jeg synes, du bliver mere og mere radikal. Richard skrev

Hvorfor dog det? Der sidder folk og opponerer mod at andre benytter sig
af BCC (som er den eneste rigtige måde at sende samme mail til flere),
alene fordi de har valgt en ISP som ikke tilbyder mere end én
mailadresse pr. installation.