Berkley Grayfite
Fra : Kim Søndergaard

Dato : 12-06-03 18:42

Hej

Jeg er kommet til at knække en af mine kammeraters fars Bekley Grayfite 7
fods stang og jeg skal derfor have købt en ny, men modellen kan ikke købes
mere. Er der nogen der kan fortælle mig hvad der svarer til den model i dag?
Det eneste krav er at det skal være samme mærke og samme længde. Jeg har
slet ikke forstand på det så jeg håber der er nogen der kan hjælpe.

Mvh
Kim

Fra : SGF

Dato : 12-06-03 20:54

Hej Kim

Berkley Grayfite leder tankerne tilbage - herlige stænger til fornuftige
penge...det var da tider!!!

Jeg tror ikke, der findes en egentlig afløser, men du må omkring en større
grejforretning og bede dem hjælpe dig til at finde en lækker pind til din
kammerat.

Mvh
Søren